Jump to content

carwash


Matt_TGR

Recommended Posts

Klein eigenlijk off-topic dingetje voor iedereen die hier loopt te klagen over het vies worden van hun auto terwijl hij op een parkeerplaats staat:

Je auto is dus net gewassen, je zet hem op je parkeerplaats, je saved, sluit je spel af. Volgende dag ga je spelen, auto vies. Trucje om hem weer schoon te krijgen: Gewoon even opnieuw je spel loaden. Volgens mij werkt dat alléén als je net je auto gewassen hebt voordat je hem op je parkeerplaats neer zette, anders zal hij dacht ik vies blijven. Als ik me niet vergis maakt het niet uit of hij er al dagen staat, wel of hij vies was toen je hem er neer zette. Gewoon opnieuw loaden, en je auto is als het goed is weer schoon. Mij lukte het ook altijd met m'n Hakumai GT in Bohan.

Auto's in MP worden trouwens veel sneller vies als in SP, iemand die het nut daarvan weet?

@Wienish hieronder: Ik bedoel het nut ervan dat auto's in MP sneller vies zijn dan in SP.. xD

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Matt_TGR

    6

  • SNIPER44

    4

  • Phoenyxar

    4

  • Jarno91

    2

je auto kan wel vies worden als je bijv. over de kop de zand en gras gaat. dan

komen er van de bruine strepen op

Je moet niet perse off-road gaan hoor, na een tijd op de gewone openbare weg zal je auto ook wel vuil worden.

:dans: :dans: 1000e post :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

je auto kan wel vies worden als je bijv. over de kop de zand en gras gaat. dan

komen er van de bruine strepen op

Je moet niet perse off-road gaan hoor, na een tijd op de gewone openbare weg zal je auto ook wel vuil worden.

:dans: :dans: 1000e post :dans: :dans:

Gefeliciteerd trouwens :dans::D:tu:

>>> Door Jacky-2007: Offtopic posten is niet gewenst.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Klein eigenlijk off-topic dingetje voor iedereen die hier loopt te klagen over het vies worden van hun auto terwijl hij op een parkeerplaats staat:

Je auto is dus net gewassen, je zet hem op je parkeerplaats, je saved, sluit je spel af. Volgende dag ga je spelen, auto vies. Trucje om hem weer schoon te krijgen: Gewoon even opnieuw je spel loaden. Volgens mij werkt dat alléén als je net je auto gewassen hebt voordat je hem op je parkeerplaats neer zette, anders zal hij dacht ik vies blijven. Als ik me niet vergis maakt het niet uit of hij er al dagen staat, wel of hij vies was toen je hem er neer zette. Gewoon opnieuw loaden, en je auto is als het goed is weer schoon. Mij lukte het ook altijd met m'n Hakumai GT in Bohan.

Auto's in MP worden trouwens veel sneller vies als in SP, iemand die het nut daarvan weet?

Het nut: realisme.

Ik vind 't af en toe wel gaaf om mijn auto zo vuil mogelijk te maken, dan naar de carwash te gaan en te zien hoeveel verschil er is.. Zo'n vuile witte auto is net grijs :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...