Jump to content

Logo Groenhagen.info

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien dat sommige mensen het al eens hebben gezien, maar ik heb me eigen website al een poosje staan nu. Gisteren hebben wij met een groep een nieuwe website in de lucht geschoten. Het gaat hier om www.fivelnieuws.nl. Ik heb een logo van die website op mijn website staan, maar we gaan ook een logo van mijn website op die website zetten. Nu is het zo dat ik geen Photoshop wonder ben en geen inspiratie heb voor een logo. De vraag is dus. Wie zou er een logo voor mij kunnen maken.

Wat moet het logo hebben?

1. Geen drukte. dus gewoon straks zonder achtergrond van een auto of iets anders.

2. Grote maakt niet zo uit. Het zou mooi zijn als ik hem kan gebruiken voor zowel (in foto's) als in advertentie's

3. Kleuren. voor inspiratie hoe het eruit ziet op mijn website zodat ik de goeie kleuren krijgt. www.groenhagen.info

Ik hoop dat er iets heel moois uitkomt en dat iemand me blij kan maken ^_^

Geplaatst:

Je aanvraag is niet geldig en bevat ook weinig informatie over het logo, bijvoorbeeld hoe groot hij moet zijn en wat voor tekst erin moet komen.

Voor je aanvraag moet je dit lijstje gebruiken:

[b]Type[/b]: 
[b]Stijl[/b]: 
[b]Grootte[/b]: 
[b]Afbeelding[/b]: 
[b]Tekst[/b]: 
[b]Rand[/b]: 
[b]Kleuren[/b]: 
[b]Render[/b] (optioneel): 
[b]Extra[/b] (optioneel):

Geplaatst:

Niet dat het veel zin heeft. Aangezien ik al heb gezegd dat ik zelf heel erg twijfel en weinig inspiratie heb voor een logo. Nu vraag je me als het ware om me eigen logo samen te stellen. Terwijl daar het probleem bij mij al ligt. maargoed ik zal proberen WAT informatie te geven.

Type: Logo

Stijl: ???

Grootte: Maakt niet uit.. Ik kan hem zelf verkleinen als het moet.

Afbeelding: Geen afbeelding.

Tekst: Iets wat goed bij een Logo past. de naam van de website is Groenhagen Fotografie

Rand: Geen

Kleuren: Achtergrond kleur van www.groenhagen.info

Render Geen

Extra ???

Geplaatst:

Misschien zou ww.logomaker.com wel iets voor je zijn. Begin met het maken van je logo.(Op een prof wijze natuurlijk)Maak een acc. en klik op Free web. Daar zie je een HTML code. Kopieer de link en voila je eigen logo.

Geplaatst:

Het zou mij een eer zijn om iets te mogen proberen. :) Maar verwacht er niet teveel van want ik ben nog een klein beetje beginnende maar heb de tools wel goed onder de knie en ik denk dat ik aan de informatie die ik van je heb wel een mooie afbeelding (logo formaat) voor je kan maken.

Ik zal daar aan beginnen als je groen licht aan me geeft.

PS: Ik maak de afbeelding zo groot mogelijk zodat je hem dan in principe overal voor kunt gebruiken door middel van verkleinen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal eens kijken met die logomaker, en anders gewoon iets simpels met Paint :$

Edit: Combinatie van beiden!

azhv8j.jpg

http://i32.tinypic.com/azhv8j.jpg

Bewerkt: door Wienish
  • 2 weken later...

@ Wienish, is dat niet een banner of zoiets? (heb zelf ook zoiets gemaakt) Heb er niet zoveel verstand van :puh: Maargoed ik heb nog nooit logo's gemaakt. Maar uit verveling ook maar even wat voor je geprobeerd:

Bij deze vond ik een soort van logo tutorial, dus beetje uitgeprobeerd:

logogroenhagenfotografi.png

http://img408.imageshack.us/img408/57/logogroenhagenfotografi.png

En deze is wat standaard:

http://img38.imageshack.us/img38/57/logogroenhagenfotografi.png

Hoop dat het een beetje naar je smaak is, het is namelijk moeilijk in te schatten wat iemand precies in gedachten heeft.. :$

Edit:

http://img39.imageshack.us/img39/57/logogroenhagenfotografi.png

http://img143.imageshack.us/img143/57/logogroenhagenfotografi.png

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:

ik heb er ook 1

ookal is het totaal niet wat je wilt ik wilde hem toch even aan je laten zien

post-115407-1251632616_thumb.jpg

ik kwam op je site en ik dacht ik gebruik dat plaatje gewoon want dat is toch immers waar de site voor is, foto's laten zien van hulpdiensten aan het werk??

zeg maar wat je er van vind

Ik ben heel erg blij met de verschillende logo's die flitskikker voor mij heeft gemaakt. Wil je andere logo zien kijk dan even op Boven aan de website staat een soort gelijke logo. Note wel dat de website voor firefox is gemaakt en dat ik mij bewust ben van de kleur verschil. Ik zie ook dat er andere leden zijn geweest die hun best hebben gedaan om mij te helpen. Wat ik van .Nightflower heb begrepen heeft ze er van geleerd en is dat ook heel erg belangrijk.

Iedereen die heeft geprobeerd te helpen voor een logo heel erg bedankt :) maar flitskikker blijft toch de wonder met zijn photoshop kunsten (STOUT STOUT het is Powerpoint :7:Y )

Website : klik

Als het aan mij ligt is dit nu afgehandeld en als een Moderator het nodig vind mag dit topic op slot :slotje:

mvg Bulldog (bedankt) :

Bewerkt: door Sa_bulldog
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...