mosweg Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Ik probeer text op the halrn uit een .txt maar het werkt niet, Kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb het op meerdere maieren geprobeerd: Manier 1: new Zinnetje1[300]; new Zinnetje2[300]; format(Zinnetje1, 300, "%s", dini_Get("PropertySystem/Cars/car1.txt", "Model")); format(Zinnetje2, 300, "%s", dini_Get("PropertySystem/Cars/car1.txt", "Owner")); new string[128]; format(string, sizeof(string), "Model: %d Owner: %d",Zinnetje1,Zinnetje2); SendClientMessage(playerid, LBLUE, string); Manier 2: new M[256]; new O[256]; M = dini_Get("PropertySystem/Cars/car1.txt", "Model"); O = dini_Get("PropertySystem/Cars/car1.txt", "Owner"); new string[128]; format(string, sizeof(string), "Model: %d Owner: %d",M,O); SendClientMessage(playerid, LBLUE, string); Ik blijf krijgen: Model: 65 Owner 66 of Model 65 Owner: 0 terwijl het nu moet zijn: Model=Aap Owner=Bjorn Dus: Model: Aap Owner: Bjorn Bewerkt: 12 augustus 2009 door mosweg Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) new M[64]; new O[64]; strcat(M, dini_Get(fPropertySystem/Cars/car1.txt,"Model")); strcat(O, dini_Get(fPropertySystem/Cars/car1.txt,"Owner")); new string[128]; format(string, sizeof(string), "Model: %s Owner: %s",M,O); SendClientMessage(playerid, LBLUE, string); Bewerkt: 12 augustus 2009 door Remi-X Reageren
mosweg Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Bedankt, Dit kan ik nu ook gaan gebruiken voor andere dingen, O ja, het was toevallig net ietsje anders: new M[64]; new O[64]; strcat(M, dini_Get("PropertySystem/Cars/car1.txt","Model")); strcat(O, dini_Get("PropertySystem/Cars/car1.txt","Owner")); new string[128]; format(string, sizeof(string), "Model: %s Owner: %s",M,O); SendClientMessage(playerid, LBLUE, string); Reageren
Sandra Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Jouw vorige manier kon ook hoor. Je hoeft alleen die 2 %d te vervangen met %s Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Misschien kan dit dan nog wel eens van pas komen %b Inserts a number at this position in binary radix%c Inserts a single character. %d Inserts an integer (whole) number %f Inserts a floating point number. %i Inserts an integer. %s Inserts a string. %x Inserts a number in hexadecimal notation. %% Inserts the literal '%' Reageren
mosweg Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 zeker weten, Ik wist al dat ik met text %s moest gebruiken en met numbers %d maar de rest wist ik niet, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.