Jump to content

TFT of AMOLED?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey forummensjes,

Ik wil een nieuwe telefoon kopen, en ik ben aan het twijfelen tussen de LG KM900 Arena en de Samsung S8000 Jet.

In principe gaat mijn voorkeur uit naar de LG Arena, maar er is nog een verschil qua beeldscherm. Ik wilde van jullie graag weten of het echt een groot verschil is en waarbij je het nu merkt. Merk je het bij gamen, internetten, foto's, video's. Dat soort dingen doe ik voornamelijk.

Samsung Jet:

• Instelbare schermhelderheid
  • 16.777.216 kleuren (24 bits)
  • AMOLED
  • Resolutie: 480 x 800 pixels
  • Schermdiagonaal: 3.1 inch

LG Arena:

• Instelbare schermhelderheid
  • 262.144 kleuren (18 bits)
  • TFT
  • Resolutie: 480 x 800 pixels
  • Schermdiagonaal: 3.0 inch

Dit zijn de specificaties van beide telefoons. Dank u!

Geplaatst: (bewerkt)

Behalve meer kleuren (waar je weinig aan hebt, aangezien je als mensen niet eens 17 miljoen verschillende kleuren kan onderscheiden, maar dat terzijde) en waarschijnlijk een lager energie verbruik, zal er niet veel verschil in zitten.

Ik zou voor de Samsung gaan, Samsung is over het algemeen betrouwbaarder en de telefoons zijn sowieso van een betere kwaliteit.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

volgens mij is er inderdaad niet zoveel verschil, en ik zou ook voor Samsung gaan, aangezien ik veel mensen ken die een kapotte LG hebben gehad, zonder dat ze hem hard hebben laten vallen of zoiets

Geplaatst:

Ik zou ook voor de Samsung gaan. Aangezien hij minder snel kapot gaat en hij op de meeste punten toch beter is. Alleen dat grote ding onderaan vind ik een beetje vaag.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...