sweetdiiamond Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Hoi.. Ik heb gta san andreas gekocht voor de pc.. alleen als ik het speel (alles doet het gewoon) dan kan ik niet opslaan.. ook niet in zijn huis.. dan staat er dat ik wat moet contoleren ofzo.. zou dat eraan kunnen liggen dat het niet op me pc past ofzo? of moet je een savegame downloaden om te kunnen opslaan? plieess help me.. Bewerkt: 12 augustus 2009 door sweetdiiamond Reageren
Doggi Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Hoi..Ik heb gta san andreas gekocht voor de pc.. alleen als ik het speel (alles doet het gewoon) dan kan ik niet opslaan.. ook niet in zijn huis.. dan staat er dat ik wat moet contoleren ofzo.. zou dat eraan kunnen liggen dat het niet op me pc past ofzo? of moet je een savegame downloaden om te kunnen opslaan? plieess help me.. je moet geen savegames downlauden om opteslaan Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Zo, daar heeft hij veel aan Heb je trouwens wel de beginmissies gedaan? Want die moet je doen voordat je in je Safe house kan. En, indien je Windows Vista hebt, zorg dat je San Andreas uitvoert als Administrator Dat doe je zo: Rechtermuisknop op de snelkoppeling, of gta_sa.exe in de San Andreas hoofdmap > Eigenschappen > Compatibiliteit > Als Administrator Uitvoeren aanvinken. Reageren
sweetdiiamond Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Zo, daar heeft hij veel aan Heb je trouwens wel de beginmissies gedaan? Want die moet je doen voordat je in je Safe house kan. En, indien je Windows Vista hebt, zorg dat je San Andreas uitvoert als Administrator Dat doe je zo: Rechtermuisknop op de snelkoppeling, of gta_sa.exe in de San Andreas hoofdmap > Eigenschappen > Compatibiliteit > Als Administrator Uitvoeren aanvinken. oke dankje:) die beginmissies zijn die met dat graffity enzo? ik heb het aangekruist van administrator:) dankjewel:) Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 "Big Smoke". Dat is de missie die je moet doen voordat je kan saven. Reageren
sweetdiiamond Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 "Big Smoke". Dat is de missie die je moet doen voordat je kan saven. dat heb ik ook gedaan.. maar dan staat er.. dat er een paar codes zijn ofzo waardoor hij niet kan opslaan terwijl ikdan geen codes heb gedaan.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee, dan kan je wel opslaan. Alleen er wordt mee bedoeld dat je codes hebt gebruikt waardoor je misschien het spel niet meer kan uitspelen. Je kan dan beter niet saven. Op zich maakt dit niet veel uit, als je maar geen riot cheat gebruikt. Je moet gewoon op Ok drukken, en dan kan je wel opslaan. Reageren
sweetdiiamond Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee, dan kan je wel opslaan. Alleen er wordt mee bedoeld dat je codes hebt gebruikt waardoor je misschien het spel niet meer kan uitspelen. Je kan dan beter niet saven. Op zich maakt dit niet veel uit, als je maar geen riot cheat gebruikt. Je moet gewoon op Ok drukken, en dan kan je wel opslaan. oh oke.. maar dan staat er toch datje zo'n ding moet aankruizen waar je op wil slaan? dan staat er dat het is mislukt en staat er nóg steeds geen naam enzo van waar je bent dan staat er nogsteeds present nog wat ofzo Reageren
Velaro Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Nee, dan kan je wel opslaan. Alleen er wordt mee bedoeld dat je codes hebt gebruikt waardoor je misschien het spel niet meer kan uitspelen. Je kan dan beter niet saven. Op zich maakt dit niet veel uit, als je maar geen riot cheat gebruikt. Je moet gewoon op Ok drukken, en dan kan je wel opslaan. oh oke.. maar dan staat er toch datje zo'n ding moet aankruizen waar je op wil slaan? dan staat er dat het is mislukt en staat er nóg steeds geen naam enzo van waar je bent dan staat er nogsteeds present nog wat ofzo Wat bij andere mensen hielp is GTA SA installeren en spelen op een 'Gast'-account of een ander nieuw account. Het 'Gast'-account kan je aanzetten door naar het Configuratiescherm te gaan en op Gebruikersaccounts te klikken. Dan selecteer je het 'gast'-account en zet je het aan. Installeer hierop SA en speel het. Nu moet het werken. Dit vond ik ook. Ik weet niet of het jouw probleem kan oplossen, maar je kan het in ieder geval proberen. Als het werkt, hoef je tenminste geen nieuw account aan te maken. Reageren
sweetdiiamond Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Nee, dan kan je wel opslaan. Alleen er wordt mee bedoeld dat je codes hebt gebruikt waardoor je misschien het spel niet meer kan uitspelen. Je kan dan beter niet saven. Op zich maakt dit niet veel uit, als je maar geen riot cheat gebruikt. Je moet gewoon op Ok drukken, en dan kan je wel opslaan. oh oke.. maar dan staat er toch datje zo'n ding moet aankruizen waar je op wil slaan? dan staat er dat het is mislukt en staat er nóg steeds geen naam enzo van waar je bent dan staat er nogsteeds present nog wat ofzo Wat bij andere mensen hielp is GTA SA installeren en spelen op een 'Gast'-account of een ander nieuw account. Het 'Gast'-account kan je aanzetten door naar het Configuratiescherm te gaan en op Gebruikersaccounts te klikken. Dan selecteer je het 'gast'-account en zet je het aan. Installeer hierop SA en speel het. Nu moet het werken. Dit vond ik ook. Ik weet niet of het jouw probleem kan oplossen, maar je kan het in ieder geval proberen. Als het werkt, hoef je tenminste geen nieuw account aan te maken. kheb em opnieuw geìnstalleerd en hij doet het:) bedanktvoor jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.