Jump to content

geen fitness???

CJ Johnson

Recommended Posts

yu, ik heb al een tijdje hben ik niet meer gaan trainen en nu ik terug in ls ben kan ik plots niet meer trainen.. iedere keer als ik probeer wordt er gezegt dat ik "tomorrow" moet terugkomen want dat ik al genoeg heb getrained die dag. maar als ik de dag erna terugkom is het weer hetzelfde.. ik eet er tussne doe vanalles maar het lukt me niet...

Delen op andere websites

yu, ik heb al een tijdje hben ik niet meer gaan trainen en nu ik terug in ls ben kan ik plots niet meer trainen.. iedere keer als ik probeer wordt er gezegt dat ik "tomorrow" moet terugkomen want dat ik al genoeg heb getrained die dag. maar als ik de dag erna terugkom is het weer hetzelfde.. ik eet er tussne doe vanalles maar het lukt me niet...

Leg het nou is goed uit want ik snap er niks van :wacko:

Delen op andere websites

ik bedoel dat ik zonder te trainen (het was al een paar maanden geleden) wanneer ik wil beginnen met trainen direct te zien krijg dat ik niet kan trainen en de dag ernar terug moet komen...

dus alhoewel ik probeer te trainen en al dagen niet ben geweest ik toch niet op een toestel geraak om een of andere vreemde reden...

Delen op andere websites

CJ Johnson zou ik eerst misschien mogen weten of je mucle al helemaal vol is.

Probeer fat te worden zodat je dan misschien weer kan trainen, dus ga veel pizza's eten bijvoorbeeld totdat je wat fat hebt en probeer het daarna weer.

Bewerkt: door Levi_16
Delen op andere websites

ik weet wat je bedoeld! ik heb het zelf ook gehad... Dat is dus gewoon een bug. alleen wel een hele irritante. zo kan je weer trainen in de gym: safe je game op een andere memory card en ga bv iets eten ofzo. safe dan je game over je normale game en je kan weer trainen! :rolleyes:

EDIT: je kan het ook op 1 memorycard doen, zelfde principe! :D

Bewerkt: door Jowx
Delen op andere websites

misschien moet je eens proberen een sla maaltijd te nemen bij een restaurant (bijvoorbeeld burgershot) en daarvan ongeveer 6 achter elkaar eten, misschien moet CJ steeds meer eten als hij spieren krijgt

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...