CJ Johnson Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 yu, ik heb al een tijdje hben ik niet meer gaan trainen en nu ik terug in ls ben kan ik plots niet meer trainen.. iedere keer als ik probeer wordt er gezegt dat ik "tomorrow" moet terugkomen want dat ik al genoeg heb getrained die dag. maar als ik de dag erna terugkom is het weer hetzelfde.. ik eet er tussne doe vanalles maar het lukt me niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 yu, ik heb al een tijdje hben ik niet meer gaan trainen en nu ik terug in ls ben kan ik plots niet meer trainen.. iedere keer als ik probeer wordt er gezegt dat ik "tomorrow" moet terugkomen want dat ik al genoeg heb getrained die dag. maar als ik de dag erna terugkom is het weer hetzelfde.. ik eet er tussne doe vanalles maar het lukt me niet... Leg het nou is goed uit want ik snap er niks van :wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 volges mij bedoelt hij dat er achter een tijdje komt dat je genoeg hebt getraind vandaag en dat je morgen moet terugkomen. dat is toch bij iedereen zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ Johnson Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 ik bedoel dat ik zonder te trainen (het was al een paar maanden geleden) wanneer ik wil beginnen met trainen direct te zien krijg dat ik niet kan trainen en de dag ernar terug moet komen... dus alhoewel ik probeer te trainen en al dagen niet ben geweest ik toch niet op een toestel geraak om een of andere vreemde reden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) yu, ik heb al een tijdje hben ik niet meer gaan trainen en nu ik terug in ls ben kan ik plots niet meer trainen.. iedere keer als ik probeer wordt er gezegt dat ik "tomorrow" moet terugkomen want dat ik al genoeg heb getrained die dag. maar als ik de dag erna terugkom is het weer hetzelfde.. ik eet er tussne doe vanalles maar het lukt me niet... CJ Johnson zou ik eerst misschien mogen weten of je mucle al helemaal vol is. Probeer fat te worden zodat je dan misschien weer kan trainen, dus ga veel pizza's eten bijvoorbeeld totdat je wat fat hebt en probeer het daarna weer. Bewerkt: 4 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) yu, ik heb al een tijdje hben ik niet meer gaan trainen en nu ik terug in ls ben kan ik plots niet meer trainen.. iedere keer als ik probeer wordt er gezegt dat ik "tomorrow" moet terugkomen want dat ik al genoeg heb getrained die dag. maar als ik de dag erna terugkom is het weer hetzelfde.. ik eet er tussne doe vanalles maar het lukt me niet... ik weet wat je bedoeld! ik heb het zelf ook gehad... Dat is dus gewoon een bug. alleen wel een hele irritante. zo kan je weer trainen in de gym: safe je game op een andere memory card en ga bv iets eten ofzo. safe dan je game over je normale game en je kan weer trainen! :rolleyes: EDIT: je kan het ook op 1 memorycard doen, zelfde principe! Bewerkt: 14 juli 2008 door Jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ Johnson Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 thx, 1 probleem: ik heb maar 1 mem kaart maar dat los ik wel op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 ik heb me laten vertellen dat heel veel saven na elkaar ook helpt :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 yu, ik heb al een tijdje hben ik niet meer gaan trainen en nu ik terug in ls ben kan ik plots niet meer trainen.. iedere keer als ik probeer wordt er gezegt dat ik "tomorrow" moet terugkomen want dat ik al genoeg heb getrained die dag. maar als ik de dag erna terugkom is het weer hetzelfde.. ik eet er tussne doe vanalles maar het lukt me niet... misschien moet je eens proberen een sla maaltijd te nemen bij een restaurant (bijvoorbeeld burgershot) en daarvan ongeveer 6 achter elkaar eten, misschien moet CJ steeds meer eten als hij spieren krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.