TZG Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb op het moment twee speakers in het bezit. Een setje voor mijn PC, en eentje (met een dock) voor de Ipod. Mij lijkt het handiger en mooier om dit in één te hebben. Nu heb ik gehoord dat sommige speakers die op de PC kunnen worden aangesloten, ook een mp3 ingang hebben. Dit betekent toch gewoon dat ik mijn Ipod hier op kan aansluiten, maar dezelfde set speakers ook voor de PC kan gebruiken? Als dit zo is, kan ik dan ook een Apple Universal Dock gebruiken om daar mijn Ipod in zetten (en te verbinden met de speakers) en muziek te luisteren (terwijl de PC uitstaat)? Wat raden jullie trouwens voor set speakers aan? Liefst met een goeie subwoofer Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met deze vraag GTA4Gamer Bewerkt: 12 augustus 2009 door GTA4gamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.