Noviozone Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Omdat ik nergens in LS een bus kwijtkan (garage) ben ik op zoek naar een goede carspawner die ik ingame kan bedienen zonder naar Windows te hoeven. Tot dusver heb ik alle spawners gevonden die als virus door mijn antivirussoftware werden aangemerkt. Hopelijk kennen jullie een wel veilige en goede carspwner en willen jullie de downloadlink met me delen. Bedankt alvast! Reageren
Velaro Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Omdat ik nergens in LS een bus kwijtkan (garage) ben ik op zoek naar een goede carspawner die ik ingame kan bedienen zonder naar Windows te hoeven. Tot dusver heb ik alle spawners gevonden die als virus door mijn antivirussoftware werden aangemerkt. Hopelijk kennen jullie een wel veilige en goede carspwner en willen jullie de downloadlink met me delen. Bedankt alvast! Hoi Noviozone! Je kan dit met deze carspawner. Het is een CLEO mod. Daarom moet je om deze mod te installeren eerst dit downloaden. Je pakt dat bestand uit in je SA map (maak eerst een backup) en daarna zet je het cs-bestand van de carspawner in de map CLEO. Nu start je het spel op en laad je een game. Druk dan op é/2 en kies het voertuig dat je wilt spawnen. Een bus is nummer 431, maar je ziet de voertuigen ook voordat je ze spawnt. Veel plezier! Reageren
Remi-X Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Klik Toch wel een hele handige tool. Het is niet alleen carspawnen, maar nog veel meer. Kijk bij 'Info' in dat programma wat allemaal En ook wel wat makkelijker dan CLEO denk ik. Reageren
Noviozone Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Omdat ik nergens in LS een bus kwijtkan (garage) ben ik op zoek naar een goede carspawner die ik ingame kan bedienen zonder naar Windows te hoeven. Tot dusver heb ik alle spawners gevonden die als virus door mijn antivirussoftware werden aangemerkt. Hopelijk kennen jullie een wel veilige en goede carspwner en willen jullie de downloadlink met me delen. Bedankt alvast! Hoi Noviozone! Je kan dit met deze carspawner. Het is een CLEO mod. Daarom moet je om deze mod te installeren eerst dit downloaden. Je pakt dat bestand uit in je SA map (maak eerst een backup) en daarna zet je het cs-bestand van de carspawner in de map CLEO. Nu start je het spel op en laad je een game. Druk dan op é/2 en kies het voertuig dat je wilt spawnen. Een bus is nummer 431, maar je ziet de voertuigen ook voordat je ze spawnt. Veel plezier! Die in te drukken toetscombinatie, bedoel je daarmee dat é/2 achter elkaar getrypt moet worden of bedoel je dat iké of 2 moet typen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 tegelijk geloof ik. Verder kan ik die 151+ trainer adviseren, die werkt echt goed, er is een kans dat je anti virus het als een trojan aanmerkt maar dat is het niet. Reageren
Velaro Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Die in te drukken toetscombinatie, bedoel je daarmee dat é/2 achter elkaar getrypt moet worden of bedoel je dat iké of 2 moet typen? Nee, met 2/é bedoel ik de knop onder F1 of twee knoppen naast de ²-knop. Die moet je éénmaal indrukken en een menu verschijnt. Bewerkt: 13 augustus 2009 door Velaro Reageren
ladderboi Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 n00bmode http://lmgtfy.com/?q=Gta+sa+n00bmode+download Zorg wel dat je gta eerst gedowngrad hebt als je v2 hebt Reageren
guib Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 tegelijk geloof ik.Verder kan ik die 151+ trainer adviseren, die werkt echt goed, er is een kans dat je anti virus het als een trojan aanmerkt maar dat is het niet. ik had vroeger altijd die trainer en nu heb ik nieuwe virusscanner en kan ik die niet meer hebben zoals jij zegt, dus heb ik er eentje van dezelfde maker alleen dan met minder opties, hiermee kan ik ook voertuigen spawnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.