-Stan- Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Misschien een beetje rare titel maar met The Good Side(de goede kant) bedoel ik de mensen die met Niko bevriend zijn en die bij jou horen in de story line. Dit is mijn 3e graphic. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Je hebt zo te zien wat plaatjes bij elkaar geplakt, een lijntje eromheen gedaan en een tekst. That's it. Het idee is leuk, maar om dit te laten raten vind ik naar mijn mening ook een beetje te ver gaan. Reageren
-Stan- Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Je hebt zo te zien wat plaatjes bij elkaar geplakt, een lijntje eromheen gedaan en een tekst. That's it. Het idee is leuk, maar om dit te laten raten vind ik naar mijn mening ook een beetje te ver gaan. Je hebt gelijk, het is een beetje te simpel. Ik pas hem wat aan. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Probeer anders ook foto's te nemen die je ingame hebt gemaakt. (met fraps ofzo kun je dat) Dat is dan ook wat origineler dan heel de tijd dezelfde cartoons te moeten zien. Reageren
-Stan- Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Probeer anders ook foto's te nemen die je ingame hebt gemaakt. (met fraps ofzo kun je dat)Dat is dan ook wat origineler dan heel de tijd dezelfde cartoons te moeten zien. Dat gaan wat moeilijker want ik heb namenlijk geen pc alleen een xbox360. Ik kan wel met de xbox360 screens maken alleen gaat dat wat moeilijker. Maar ik zal het proberen alleen gaat daar wat meer tijd in zitten. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Probeer anders ook foto's te nemen die je ingame hebt gemaakt. (met fraps ofzo kun je dat)Dat is dan ook wat origineler dan heel de tijd dezelfde cartoons te moeten zien. Dat gaan wat moeilijker want ik heb namenlijk geen pc alleen een xbox360. Ik kan wel met de xbox360 screens maken alleen gaat dat wat moeilijker. Maar ik zal het proberen alleen gaat daar wat meer tijd in zitten. Oei, excuseer. Ik was even van mening dat je op de pc speelde. Reageren
-Stan- Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Probeer anders ook foto's te nemen die je ingame hebt gemaakt. (met fraps ofzo kun je dat)Dat is dan ook wat origineler dan heel de tijd dezelfde cartoons te moeten zien. Dat gaan wat moeilijker want ik heb namenlijk geen pc alleen een xbox360. Ik kan wel met de xbox360 screens maken alleen gaat dat wat moeilijker. Maar ik zal het proberen alleen gaat daar wat meer tijd in zitten. Oei, excuseer. Ik was even van mening dat je op de pc speelde. Je hoeft je nergens voor te excuseren hoor . Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Little Jacob heeft geen bril op. Reageren
TZG Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Little Jacob heeft geen bril op. hij ziet er wel wat eng uit zo Ga je hem nog aanpassen Stan? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Little Jacob heeft geen bril op. hij ziet er wel wat eng uit zo Ga je hem nog aanpassen Stan? Hij moet ff een andere foto nemen. Reageren
TZG Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 in de titel staat trouwens ''site'' met een t dus, en in de afbeelding ''side'' Reageren
-Stan- Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 in de titel staat trouwens ''site'' met een t dus, en in de afbeelding ''side'' Ja had ik ook al gezien maar ik kon het niet veranderen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.