Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien een beetje rare titel maar met The Good Side(de goede kant) bedoel ik de mensen die met Niko bevriend zijn en die bij jou horen in de story line. Dit is mijn 3e graphic.

post-99686-1250099473_thumb.png

Geplaatst:

Je hebt zo te zien wat plaatjes bij elkaar geplakt, een lijntje eromheen gedaan en een tekst. That's it. Het idee is leuk, maar om dit te laten raten vind ik naar mijn mening ook een beetje te ver gaan.

Geplaatst:
Je hebt zo te zien wat plaatjes bij elkaar geplakt, een lijntje eromheen gedaan en een tekst. That's it. Het idee is leuk, maar om dit te laten raten vind ik naar mijn mening ook een beetje te ver gaan.

Je hebt gelijk, het is een beetje te simpel. Ik pas hem wat aan.

Geplaatst:

Probeer anders ook foto's te nemen die je ingame hebt gemaakt. (met fraps ofzo kun je dat)

Dat is dan ook wat origineler dan heel de tijd dezelfde cartoons te moeten zien. ;)

Geplaatst:
Probeer anders ook foto's te nemen die je ingame hebt gemaakt. (met fraps ofzo kun je dat)

Dat is dan ook wat origineler dan heel de tijd dezelfde cartoons te moeten zien. ;)

Dat gaan wat moeilijker want ik heb namenlijk geen pc alleen een xbox360. Ik kan wel met de xbox360 screens maken alleen gaat dat wat moeilijker. Maar ik zal het proberen alleen gaat daar wat meer tijd in zitten.

Geplaatst:

Dat gaan wat moeilijker want ik heb namenlijk geen pc alleen een xbox360. Ik kan wel met de xbox360 screens maken alleen gaat dat wat moeilijker. Maar ik zal het proberen alleen gaat daar wat meer tijd in zitten.

Oei, excuseer.

Ik was even van mening dat je op de pc speelde. :)

Geplaatst:

Oei, excuseer.

Ik was even van mening dat je op de pc speelde. :)

Je hoeft je nergens voor te excuseren hoor ^_^ .

Geplaatst:
Little Jacob heeft geen bril op. :D

hij ziet er wel wat eng uit zo :D Ga je hem nog aanpassen Stan?

Hij moet ff een andere foto nemen.

Geplaatst:
in de titel staat trouwens ''site'' met een t dus, en in de afbeelding ''side'' :D

Ja had ik ook al gezien maar ik kon het niet veranderen ^_^ .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...