Jump to content

besturing helicopter gta 4


reka

Recommended Posts

hoe kan ik met de heli rondjes draaien en schieten en raketten afvuren die ik niet heb hoe kom ik daaraan en hoe kun je rondjes vliegen rond de auto en schieten tegelijk :cya:

Linkerschouderknop om te 'banken' naar links en omgekeerd

,schieten doe je met X/Vierkantje om te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan ik met de heli rondjes draaien en schieten en raketten afvuren die ik niet heb hoe kom ik daaraan en hoe kun je rondjes vliegen rond de auto en schieten tegelijk :cya:

Hierbij wil ik ook nog toevoegen dat je geen raketten kunt afvuren vanuit een helicopter. Er is maar één gevechtshelicopter en dat is de Annihilator. Deze is uitgerust met twee miniguns, één aan elk kant, dus geen raketten.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan ik met de heli rondjes draaien en schieten en raketten afvuren die ik niet heb hoe kom ik daaraan en hoe kun je rondjes vliegen rond de auto en schieten tegelijk :cya:

Hierbij wil ik ook nog toevoegen dat je geen raketten kunt afvuren vanuit een helicopter. Er is maar één gevechtshelicopter en dat is de Annihilator. Deze is uitgerust met twee miniguns, één aan elk kant, dus geen raketten.

sorry maar de Annihilator heeft maar liefst 4 miniguns 2 aan beide kant.

schieten doe je gewoon met de knop waarmee je normaal ook schiet.

In sommige missies zit little jacob bij je in de helikopter en die schiet raketen voor je af.

dit kun je zelf niet

Edit: Onduidelijk

Bewerkt: door PinganZ
Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan ik met de heli rondjes draaien en schieten en raketten afvuren die ik niet heb hoe kom ik daaraan en hoe kun je rondjes vliegen rond de auto en schieten tegelijk :cya:

Hierbij wil ik ook nog toevoegen dat je geen raketten kunt afvuren vanuit een helicopter. Er is maar één gevechtshelicopter en dat is de Annihilator. Deze is uitgerust met twee miniguns, één aan elk kant, dus geen raketten.

sorry maar de Annihilator heeft maar liefst 4 miniguns 2 aan beide kant.

schieten doe je gewoon met de knop waarmee je normaal ook schiet.

In sommige missies zit little jacob bij je in de helikopter en die schiet raketen voor je af.

dit kun je zelf niet

Edit: Onduidelijk

Afhankelijk van de console. Op de PS3 schiet je normaal met R2. In de Annihilator is dit niet het geval, hierbij is het vierkantje.

Link to comment
Delen op andere websites

In The Lost and Damned is de Annihilator wél uitgerust met granaten in plaats van kogels. De birdy zelf verandert niet, hij heeft dezelfde miniguns. In onderstaande video van de multiplayer gamemode "Chopper vs Chopper" is te zien wat voor impact dat heeft.



Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
hoe kan ik met de heli rondjes draaien en schieten en raketten afvuren die ik niet heb hoe kom ik daaraan en hoe kun je rondjes vliegen rond de auto en schieten tegelijk :cya:

Kijk in het hoesje van GTA IV , daar zit een Survival Gids bij , daar staat alle besturingen in , Anders in-game even op ESC dan options .;)

>>> Door Hanneswasco: Je maakt hier een nutteloze bump. Kijk in het vervolg even naar de datum van het laatstgeplaatste bericht voor je een reactie plaatst.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel gta 4 met 'classic controls', maar ik kan m'n heli spijtig genoeg nooit draaien (banken, hellen en accelereren gaat wel) en de L2 en R2 zijn eigelijk blanco in de heli :-( ik speel met gamepad op de pc, is er een mogelijkheid om in een config.xml bestandje de besturing aan te passen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Weet iemand nu hoe je de heli bestuurt op de PS3 in combinatie met schieten (GTA4). Dus zo gericht op 1 plek en dan als het ware rondjes om het te beschieten object draaien en schieten tegelijk.

Het normale besturen lukt me goed, maar bovenstaande zie ik mensen online wel eens doen, en krijg ik niet voor elkaar...

>>> Door Jacky-2007: Terechte bump van dit topic; wie helpt deze man aan een antwoord?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand nu hoe je de heli bestuurt op de PS3 in combinatie met schieten (GTA4). Dus zo gericht op 1 plek en dan als het ware rondjes om het te beschieten object draaien en schieten tegelijk.

Het normale besturen lukt me goed, maar bovenstaande zie ik mensen online wel eens doen, en krijg ik niet voor elkaar...

>>> Door Jacky-2007: Terechte bump van dit topic; wie helpt deze man aan een antwoord?<<<

Ik ben nog steeds heeel benieuwd! Wie weet t?!?!

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien dat je het kan combineren met de SIXAXIS besturing van je Playstation 3 controller. Ik heb nog nooit SIXAXIS in GTA4 gebruikt aangezien het in andere spellen mij niet beviel.

post-1-1343325802,97.jpg

Mocht je er niet mee uitkomen dan zul je in GTA4 nog even in het bestruringinstellingen menu moeten kijken. Mocht je er dan nog steeds niet uitkomen ben ik bang dat het met de PS3 versie van GTA4 niet mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...