CarlJohnson1998 Geplaatst: 13 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2012 Kijk even je controls na en post die even hier Zien of ik kan helpen - Jelle Reageren
Neilsco Geplaatst: 20 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2012 Misschien dat je het kan combineren met de SIXAXIS besturing van je Playstation 3 controller. Ik heb nog nooit SIXAXIS in GTA4 gebruikt aangezien het in andere spellen mij niet beviel. Mocht je er niet mee uitkomen dan zul je in GTA4 nog even in het bestruringinstellingen menu moeten kijken. Mocht je er dan nog steeds niet uitkomen ben ik bang dat het met de PS3 versie van GTA4 niet mogelijk is. Hoi Joris, Dank voor je reactie. Ik heb ook al gekeken naar SINAXIS besturing van de heli, mij lukt t dan overigens niet, had de handleiding ook al doorgekeken. SINAXIS is in mijn beleving ook een vervaning van de normale controls, waar mijn helicopter het overigens niet zo lang uit houdt Maar als iemand bovenstaand bericht kan bevestigen kan ik het eens proberen onder de knie te krijgen, of het opgeven en maar een expert ga worden in ronddraaiende heli's uit te lukt te blazen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.