Jump to content

Gordon wordt uit de Toppers gegooid

Poll  

24 leden hebben gestemd

1. 1. wat vind jij?

• Boeiend!
      8
    • jammer
      2
    • ze kunnen me rug op
      12
    • gelukkig komt gerard terug
      0
    • gelukkig komt gerard terug (maar het blijft een domme band)
      2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gordon kan elk moment uit de Toppers worden gezet. Dat schrijft het AD maandag op basis van bronnen dichtbij de het zangtrio. Gerard Joling zou ondertussen gepolst zijn om zijn plaats in de populaire groep in te nemen. Gordon zegt zelf dat hij van niets weet en dat het verhaal 'totale onzin' is.

De blonde krullenbol zou niet goed meer met Toppers-manager Benno de Leeuw door één deur kunnen. Gordons 'uitbundige levensstijl' zou een doorn in het oog zijn van de manager. Daarnaast haalde Gordon onlangs ook zijn privéboekingen weg bij De Leeuws entertainmentbedrijf Rocket, waarna de manager nu helemaal van de zanger af zou willen. Gordon bevestigt dat hij zijn privéboekingen weg heeft gehaald bij Rocket. "Na vijf jaar wil je wel eens wat anders", zei de zanger maandag in de ochtendshow van Radio 538. Het weghalen van de boekingen heeft volgens de Topper niets te maken met onvrede, zoals het AD schrijft. "Ik wilde een frisse wind door de boekingen heen." De zanger ontkent dat de relatie met de manager verslechterd is. "Ik heb geen problemen met Benno, ik heb fantastisch contact met hem." Toch houdt hij een slag om de arm. "Het kan zijn dat er dingen achter mijn rug om gebeuren, maar dat kan ik me niet voorstellen." Rocket en Benno de Leeuw waren maandag niet direct bereikbaar voor commentaar.

Gerard Joling zou inmiddels gepolst zijn de Topper-schoenen van Gordon te vullen. In het AD zegt de zanger dat hij geruchten over een terugkeer rond hoort gonzen. "Ik zou zeker niet meteen nee zeggen. Ik heb het razend druk, maar de Toppers hebben mij altijd veel gebracht." Wel is Geer stellig over een hereniging met Gordon. "Een nieuwe samenwerking met Gordon sluit ik uit. Daarvoor is er te veel gebeurd."

bron: msn.nl

wat is je mening??

Bewerkt: door onbekendeIV
  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FireFighter

5

• FerryN

4

• Sa_bulldog

3

• Zero-two

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Onbelangrijk. Hun liedjes zijn toch waardeloos.

Mee eens. Hun liedje ''Shine'' werd dacht ik bij Eurovision 19'de

Geplaatst:

Heb niks met de Toppers maar vind het toch fijn dat Gordon eruit word gegooid. Heb zo'n hekel aan die vent.

Geplaatst:
Onbelangrijk. Hun liedjes zijn toch waardeloos.

Mee eens. Hun liedje ''Shine'' werd dacht ik bij Eurovision 19'de

De geluiden van mijn toilet klinken nog beter ;l

Geplaatst:

Tja, ik vind het niet zo erg dat ie uit de Toppers wordt gegooid. Voor zijn fans is het mischien wel slechte nieuws, voor mij maakt het niet uit. Al stopt de Toppers ermee. XD

Geplaatst:

Ik heb nooit wat met de Toppers gehad, bwáh :kots: . Mij boeit het echt helemaal niks dat hij eruit gaat. Voor mijn part stopt de Toppers.

Geplaatst:
Ik heb nooit wat met de Toppers gehad, bwáh :kots: . Mij boeit het echt helemaal niks dat hij eruit gaat. Voor mijn part stopt de Toppers.

Same here. :')

Geplaatst:

ehhh... same here :D

Geplaatst:

ehhh... same here :D

Same here ^_^ . Ik vind die muziek helemaal niks.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...