jordir Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 de vraag is dudelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 3 maanden €19,99 12 maanden €59,99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Nog even een toevoeging: Op deze website kan je Xbox Live Gold goedkoper kopen: één jaar kost €37,99/38,99, afhankelijk van de betaalmethode. Drie maanden kost €16,99/17,99, ook weer afhankelijk van de betaalmethode. Met één jaar doe je dus een voordeel van meer dan €20. Dat is dus zeker de moeite! @Hieronder: ja ik had even mijn speedhack aangezet Bewerkt: 12 augustus 2009 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Niet helemaal waar... Ga maar eens naar www.xbox360gold.nl. Een jaar Gold kost daar altijd slechts €37,99! EDIT: Hey Velaro, jij reageert ook snel.. Twee zielen, één gedachte blijkbaar! EDIT2: Leuk weetje, op de links pagina van die website staat een bekende GTA IV Clan van dit forum... Bewerkt: 12 augustus 2009 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Dan weet ik ook weer dat bol.com vieze afzetters zijn . Volgensmij is het ook nog mogelijk om met je eigen xbox360 een maand te nemen. Dat kost iets van €6,99. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Dan weet ik ook weer dat bol.com vieze afzetters zijn . Volgensmij is het ook nog mogelijk om met je eigen xbox360 een maand te nemen. Dat kost iets van €6,99. maar dat is ook dikke afzetterij Ik eist ook pas sinds kort dat het veel goedkoper kon, ook al heb ik een ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ericthuis Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Xbox Live, 12 maanden = 60 euro Zit in: Marketplace Online gamen Downloaden Bewerkt: 13 augustus 2009 door ericthuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Xbox Live, 12 maanden = 60 euroZit in: Marketplace Online gamen Downloaden Ja dat hoeft niet meer want het is al duidelijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordir Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Xbox Live, 12 maanden = 60 euroZit in: Marketplace Online gamen Downloaden Ja dat hoeft niet meer want het is al duidelijk... thxx voor die site ik was zo 60 gaan betalen (afzetters!!!!! ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Xbox Live, 12 maanden = 60 euroZit in: Marketplace Online gamen Downloaden Ja dat hoeft niet meer want het is al duidelijk... De info klopt ook niet.. Gebruik maken van Marketplace, inclusief het op Marketplace kopen van games en downloaden van trailers en demo's kan ook gewoon met een Silver Account op XBOX LIVE. Voor een Silver Account kan je namelijk ook gewoon Microsoft Points kopen. @ jordir: Graag gedaan! Maar afzetterij is er niet bij. De codes van sites die ze onder de adviesprijs van Microsoft verkopen, halen de codes uit het buitenland. In sommige landen is (zoals met alles) de adviesprijs gewoon lager. Als je in Luxemburg LIVE Gold gaat kopen, betaal je waarschijnlijk over de €80,- voor een jaar, omdat dat land nu juist veel duurder is. Bewerkt: 13 augustus 2009 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.