Traser Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Clan Informatie. Dit is een Roleplaying clan in Gta IV. PC Bij een rollenspel spelen de deelnemers elk een rol. Een rollenspel kan gebruikt worden als psychologische test of onderwijskundige methode, maar ook echt als spel. In dat laatste geval wordt vaak gesproken over roleplay. Wij roleplayen voornamelijk Rijke racers. Kies je auto, kies je huis en presenteer jezelf als een "Rich Icon" Doel. Het maken van Roleplay, Rijke racer nodigt racer uit, gaan naar een huis, roleplayen, etc Het tonen van respect Help. We roleplayen met de /me command voor /me takes keys of the car. Voor de rest typ je Y, Says : <text > Crew Ultimate Icon Leiders van de clan. Rich Icon Voorbeeld voor nieuwe spelers. Tuner De tuner, Is een leerling van de Rich Icon. Mechanic Blijft altijd bij de tuner, in de auto of volgend. Newcomer Moeten eerst worden geïntroduceerd. Memberlist Naam windows live ID Auto Rang style Ressidence Traser TDesigns Banshee Ultimate Icon Tuner, Muscle Unknown Eisen - Minimal 1 maand gespeeld te hebben met Gta IV - Kennis hebben van Gta IV MultiPlayer - Kennis hebben van roleplay Applicatie Naam Leeftijd Roleplay vaardigheden Roleplay style (bv, Tuner, Muscle, SUV) Copy/paste [b]Applicatie[/b] [b]Naam[/b] [b]Leeftijd[/b] [b]Roleplay vaardigheden[/b] [b]Roleplay style[/b] (bv, Tuner, Muscle, SUV) Bewerkt: 12 augustus 2009 door Traser
End Of The Riot Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ten eerste: Veel succes! ^^ Ten tweede: Voor welke console is het?
Traser Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Ten eerste: Veel succes! ^^Ten tweede: Voor welke console is het? PC, vergeten te vermelden.
Traser Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik ben aan het zoeken naar Roleplayers, die mij willen helpen dit op te starten.
TZG Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 veel succes dan maar, je hebt wel veel concurrentie
Recommended Posts