david Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 zelf heb ik alleen wat posters van sa (en de game uiteraard). maar ik heb hier al mensen gezien die een tapijt ervan hebben :lol: , wat hebben jullie nog van sa buiten de game???? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 ik heb het hindboek :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 ik weet niet of dat een hintboek was... maar ik was vanmiddag in de Bart Smit en keek voor de lol om te kijken of Sa er lag. dat was zo en toen ik naar benede keek zag ik een dik boek liggen van 12.50 . ik keek erin en zag wat kaarten en alle auto's enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 strategy guide..poster ..boekjes thats it Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Ik heb zelf alleen een poster van SA. Die zat ooit bij een tijdschrift erbij. Meer heb ik er niet van. Het spel-hoesje is ook een mooie versiering voor in de kamer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 aja, just, ik em ook nog ne stikker dervan, zat ies bij gunk (belgisch game blad + game program) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 GTA san andreas pen GTA san andreas melkbeker GTA san andreas broodtrommel GTA san andreas bieropener GTA san andreas fietsbel GTA san andreas tandenborstel GTA san andreas lineaal En nu serieus Heb een mooie gta san andreas poster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 GTA san andreas penGTA san andreas melkbeker GTA san andreas broodtrommel GTA san andreas bieropener GTA san andreas fietsbel GTA san andreas tandenborstel GTA san andreas lineaal En nu serieus Heb een mooie gta san andreas poster haha als je dat alemaal zou hebben ben je echt 100% gta SA freak maar ze bestaan wel hehe maar de fietsbel en tandenborstel denk ik niej lol zag een keer wel een pen enzow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 haha als je dat alemaal zou hebben ben je echt 100% gta SA freak dan ben je voorlopig ook de enige die dat heeft....tenzij je ze zelf maakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) GTA san andreas tandenborstel haha zou wel stoer zijn eentje die kan schieten Bewerkt: 5 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 hoe bedoel je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 hoe bedoel je? een tandenborstel die kan schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 hoe bedoel je? een tandenborstel die kan schieten rofl handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Wacht effe op de nieuwe GTAgames.nl daar staan zo'n beetje alle goodies gelist met foto's! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 wanneer komt die dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.