Randomcharacter Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) schrijf hier wat je hebt gekozen en waarom.. alles mag Bewerkt: 13 augustus 2009 door Randomcharacter Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anton van Hussel Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 ik heb revenge gekozen, omdat... ik mijn goede maat roman niet dood wilde gaan en kate wilde niet met me naar bed, dus ik heb liever een goede neef dan een vriending die maagt wil blijven. oh en ik wilde dimitri wat eerder van zijn sokken blazen (ik schoot hem door zijn hoofd en ik heb daarna nog het hele magazijn van al mijn geweren in hem geleegt). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 ik heb revenge gekozen, omdat... ik mijn goede maat roman niet dood wilde gaan en kate wilde niet met me naar bed, dus ik heb liever een goede neef dan een vriending die maagt wil blijven.oh en ik wilde dimitri wat eerder van zijn sokken blazen (ik schoot hem door zijn hoofd en ik heb daarna nog het hele magazijn van al mijn geweren in hem geleegt). ik heb ook revenge gekozen, maar ik heb dimitri gwn met speciaal shot dood gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb allebei gekozen omdat ik met meerdere savegames de storyline heb uitgespeeld. Ik vind zowel deal als revenge even vet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 ik heb deal gekozen! maar roman ging dood maar nu heb ik alles opnieuw gedaan en kies ik voor revenche! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb voor revenge gekozen omdat je aan kate toch niets hebt en roman gaat anders toch dood[/font], en die kun je nog gebruiken voor zen taxi's. @iedereen: Best spoilers gebruiken jongens!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 ik heb de Storyline meerdere keren uitgespeeld, maar koos het liefst voor revenge, lekker die klote Dimitri doodknallen...[/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Ja ik had ook voor revenge gekozen. die Dimitri naait je toch steeds Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ericthuis Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Ja ik had ook voor revenge gekozen. die Dimitri naait je toch steeds Idd, dat klopt Pegorino killen is ook leuk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Deal! Krijg je geld en de missies zijn veel leuker! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Revenge, want dan gaat Kate dood en blijft Roman leven en ik vindt Roman een veel leuker personage. Want bij Deal gaat Roman dood en wilt Kate je niet meer zien, dus de keuze is snel gemaakt.[/font] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Motiveer je beslissingen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts