Jump to content

Deal? of Revenge?


Randomcharacter

Recommended Posts

ik heb revenge gekozen, omdat... ik mijn goede maat roman niet dood wilde gaan en kate wilde niet met me naar bed, dus ik heb liever een goede neef dan een vriending die maagt wil blijven.

oh en ik wilde dimitri wat eerder van zijn sokken blazen (ik schoot hem door zijn hoofd en ik heb daarna nog het hele magazijn van al mijn geweren in hem geleegt).

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb revenge gekozen, omdat... ik mijn goede maat roman niet dood wilde gaan en kate wilde niet met me naar bed, dus ik heb liever een goede neef dan een vriending die maagt wil blijven.

oh en ik wilde dimitri wat eerder van zijn sokken blazen (ik schoot hem door zijn hoofd en ik heb daarna nog het hele magazijn van al mijn geweren in hem geleegt).

ik heb ook revenge gekozen, maar ik heb dimitri gwn met speciaal shot dood gemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb voor revenge gekozen omdat je aan kate toch niets hebt en roman gaat anders toch dood[/font], en die kun je nog gebruiken voor zen taxi's. :puh:

@iedereen: Best spoilers gebruiken jongens!!

Link to comment
Delen op andere websites

Revenge, want dan gaat Kate dood en blijft Roman leven en ik vindt Roman een veel leuker personage.

Want bij Deal gaat Roman dood en wilt Kate je niet meer zien, dus de keuze is snel gemaakt.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...