TZG Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 nice! ik vind hem echt mooi. Maar misschien moet je die tekst op de achtergrond iets lichter maken, want het valt niet echt op, maar misschien is dat ook niet de bedoeling Reageren
-Stan- Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik met het met GTA4gamer eens. Ietsjepietsje lichter maken. Maar verder echt een mooie graphic! Alles past goed bij elkaar. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) Zelfde comments als hiervoor maar ik vind dat je die licht dinges links van niko, ook rechts had moeten doen. Want bij niko zijn gezicht zelf is ook verlicht aan de rechtse kant. Bewerkt: 14 augustus 2009 door SNIPER44 Reageren
TZG Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Zelfde comments als hiervoor maar ik vind dat je die licht dinges links van niko, ook rechts had moeten doen.Want bij niko zijn gezicht zelf is ook verlicht aan de rechtse kant. ik ben het met SNIPER44 eens, aangezien het er dan mooier uitziet, en zo lijkt het net alsof ie uit een verlichte tunnel komt Reageren
Royboow Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik vind het een zeer goede graphic, het lijkt simpel, maar ik denk dat er erg veel achter zit, hoe langer ik er naar kijk hoe meer dingen ik begin te zien, en dus ook een minpunt, Bij het uitvergrote logo van IV had je de TM beter kunnen verwijderen, hij staat midden in de graphic. Mooie sig Haasje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.