dcxmark Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Kun je de 100% achievement nog halen nadat je gecheat hebt? daarmee bedoel ik dat je bijvoorbeeld niet de cleaned the mean streets achievement krijgt, maar wel de key to the city achievement? Groetjes <(^.^)> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Ja die kan je dan nog krijgen. Maar als je de Healt, Wanted weg en Anhillator cheat hebt gebruikt kan je de volgende trophy's niet halen: Cleaned The Main Streets, Walk Free, One Man Army en Finish Him. Maar als je een nieuwe savegame start en niet cheat kan je ze nog halen. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dcxmark Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Ja die kan je dan nog krijgen. Maar als je de Healt, Wanted weg en Anhillator cheat hebt gebruikt kan je de volgende trophy's niet halen: Cleaned The Main Streets, Walk Free, One Man Army en Finish Him. Maar als je een nieuwe savegame start en niet cheat kan je ze nog halen. ^^ oke mooi heb alleen de cleaned achiement nog niet en heb al een nieuwe savegame die dat kan, dus ff 100% uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 (bewerkt) als ik een cheat heb gebruikt en dan word er een trophy/achievment geblokeert als ik dan ga saven en daarna laden dan kan ik ze weer halen! Bewerkt: 17 augustus 2009 door JordanMaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 als ik een cheat heb gebruikt en dan word er een trophy/achievment geblokeert als ik dan ga saven en daarna laden dan kan ik ze weer halen! volgens mij kan dat niet hoor ? ik kon ze niet meer halen toen ik gecheat had in ieder geval Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 als ik een cheat heb gebruikt en dan word er een trophy/achievment geblokeert als ik dan ga saven en daarna laden dan kan ik ze weer halen! Normaal kan dat niet. Tenzij het een andere savegame was waar je niet op had gecheat. Of het was een nieuwe. Of je had niet opgeslagen toen je die keer had gecheat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2009 als ik een cheat heb gebruikt en dan word er een trophy/achievment geblokeert als ik dan ga saven en daarna laden dan kan ik ze weer halen! Normaal kan dat niet. Tenzij het een andere savegame was waar je niet op had gecheat. Of het was een nieuwe. Of je had niet opgeslagen toen je die keer had gecheat. of is het een bug? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jedi_Rick Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 als ik een cheat heb gebruikt en dan word er een trophy/achievment geblokeert als ik dan ga saven en daarna laden dan kan ik ze weer halen! Normaal kan dat niet. Tenzij het een andere savegame was waar je niet op had gecheat. Of het was een nieuwe. Of je had niet opgeslagen toen je die keer had gecheat. of is het een bug? ik kan ze ook gewoon halen als ik gecheat heb en dan save en load Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.