.NightFlower Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Heej, de verveling heerst, dus ik ben maar weer eens wat gaan maken.. Beide zijn van een stock: Ik ben wel tegen een probleempje opgelopen (zie ik nu). Hoewel de zwarte border toch wel staat, had ik toch echt een doorzichtige border eromheen gemaakt, toen opgeslagen als .png. Maar blijkbaar is door het opslaan die doorzichtige border veranderd in enkel een zwarte.. Iemand misschien een idee wat ik verkeerd heb gedaan? Anyway, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Vind dat je wel goeie smaak hebt, ze zien er mooi uit, niet te druk en gewoon lekker rustig voor het oog ^^ Niet veel effecten gebruikt zodat het niet te druk word, gewoon mooie signature.. keep it up. Reageren
Wienish Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Is inderdaad mooi. Alleen jammer dat de vogels dikker zijn geworden vergeleken met de stocks. Bij de 1e stoort dat meer dan bij de 2e, maar als je niet wist dat de stocks eronder stonden zou je zeker denken dat 't zo hoort! Nice Reageren
.NightFlower Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Bedankt voor jullie reacties! Is inderdaad mooi. Alleen jammer dat de vogels dikker zijn geworden vergeleken met de stocks. Bij de 1e stoort dat meer dan bij de 2e, maar als je niet wist dat de stocks eronder stonden zou je zeker denken dat 't zo hoort!Nice Haha, gelukkig. Ben het idd eens dat de éérste vogel wat kilo's aan is gekomen als je zo kijkt. Maar dat kwam door het verkleinen en passend maken aan de sig maten (350 x 150). Verder wou ik graag nog wat bloemetjes van de stock behouden en zoveel mogelijk van de vogel erbij betrekken. Maar daardoor is hij inderdaad wel een stuk dikker geworden Reageren
Wienish Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Bedankt voor jullie reacties! Is inderdaad mooi. Alleen jammer dat de vogels dikker zijn geworden vergeleken met de stocks. Bij de 1e stoort dat meer dan bij de 2e, maar als je niet wist dat de stocks eronder stonden zou je zeker denken dat 't zo hoort!Nice Haha, gelukkig. Ben het idd eens dat de éérste vogel wat kilo's aan is gekomen als je zo kijkt. Maar dat kwam door het verkleinen en passend maken aan de sig maten (350 x 150). Verder wou ik graag nog wat bloemetjes van de stock behouden en zoveel mogelijk van de vogel erbij betrekken. Maar daardoor is hij inderdaad wel een stuk dikker geworden Een vogel die klaar is voor winterslaap, zullen we maar zeggen Reageren
-Stan- Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Mooi gemaakt . Weinig verschillende kleuren gebruikt en dat is goed vind ik. Steeds kleuren die bij elkaar passen en dat maakt het mooi. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Heel mooie rustgevende foto's heb je daar. Heel simpel niet druk, mooie werkjes. Reageren
TZG Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 niet te druk, maar wel erg mooi moet ik zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.