Sketch Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb een huis ontworpen en hem 1 texture gegeven, en die laad ik in txd workshop ( alles gaat nog goed ). Maar als ik hem wil opslaan en op save druk krijg ik de volgende foutmelding (zie afbeelding: 1) en daarna blijft het beeld constant op (2) staan en gebeurt er niks. Wie kan me helpen? Bewerkt: 13 augustus 2009 door Sketch Reageren
Beagle Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Meerdere mensen hebben dit probleem. Je kan een oudere versie van TXD Workshop proberen, of bijvoorbeeld G-TXD downloaden. Deze Editor heeft veel meer functionaliteit en werkt stukken beter. Reageren
Sketch Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Meerdere mensen hebben dit probleem. Je kan een oudere versie van TXD Workshop proberen, of bijvoorbeeld G-TXD downloaden. Deze Editor heeft veel meer functionaliteit en werkt stukken beter. Ok, dank je wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.