Doppeyy Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb in mijn server een nieuw gebouw op de strip neergezet en dat is dan een club. Nou wil ik dat als je in die club loopt(je loopt rechtstreeks naar binnen dus geen teleport ofzo) je muziek krijgt. Hoe moet ik dat doen ? En als je dan uit de omgeving gaat van de club dat de muziek weer stopt. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel en kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt voor degene die me willen helpen. [D)opey Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Dat kan je ook met IsPlayerInArea doen, zoals die functie die ik je al eerder had gegeven. Gewoon een Area maken voor het gebied waar je muziek wilt afspelen. Hier heb je een lijstje voor alle deuntjes, of als je liever de deuntjes direct luistert klik je hier. Houd er rekening mee, dat je een START deuntje gebruikt als je in de zone bent, en het STOP deuntje gebruikt om de muziek te stoppen. Anders gaat het alsmaar door EDIT: Of, IsPlayerToPoint. Dat kan je ook gebruiken. Kijken of een speler in een bepaalde radius is van een punt. Plaats het bovenaan je script: PlayerToPoint(Float:radius, playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z) { new Float:oldpos[3], Float:temppos[3]; GetPlayerPos(playerid, oldpos[0], oldpos[1], oldpos[2]); temppos[0] = (oldpos[0] -X); temppos[1] = (oldpos[1] -Y); temppos[2] = (oldpos[2] -Z); if(((temppos[0] < radius) && (temppos[0] > -radius)) && ((temppos[1] < radius) && (temppos[1] > -radius)) && ((temppos[2] < radius) && (temppos[2] > -radius))) { return true; } return false; } Hier ook nog een simpel voorbeeld van het gebruik ervan Bewerkt: 13 augustus 2009 door Remi-X Reageren
mosweg Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Bedankt mijn gates gaan nu automatich. Vraagje: if(PlayerToPoint(10.0, is de 10.0 de afstand? als ik de op 20.0 zet gaat de poort dan ook open als ik iets verder weg sta? Reageren
Erryn Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Bedankt mijn gates gaan nu automatich.Vraagje: if(PlayerToPoint(10.0, is de 10.0 de afstand? als ik de op 20.0 zet gaat de poort dan ook open als ik iets verder weg sta? Ja zo gaan ze van verder af open Reageren
mosweg Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Oke, het werkt, maar alleen als ik ze allebei op hetzelfde zet. Als ik ze op andere waardes zet de eerste 10 en de 2e 20 dan gaan ze haperen open - dicht. open - dicht, terwijl hij wel eerder dicht mag als je er eenmaal door bent. Bewerkt: 13 augustus 2009 door mosweg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.