Randomcharacter Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) hey Gtaforummers ik heb net voor elkaar gekregen om gta IV op de pc te installeren nu is ie traag en je ziet de gebouwen niet, misschien ligt het aan me pc ik heb een 3 jaar oude windows XP of moet ik wat programma's installeren? kunnen jullie me helpen hier is een link van het plaatje. http://i27.tinypic.com/ta6fra.jpg alvast bedankt Randomcharacter EDIT: weet nhet probleem al Bewerkt: 23 augustus 2009 door Randomcharacter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Geef eens je systeemspecificaties, dus de processor, het aantal GB aan RAM en ook je videokaart. (alles is te vinden als je op Start klikt, naar Uitvoeren gaat en indat venster DxDiag invoert) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 ff wat duidelijker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 nou dat kan al amper. Open het start menu, typ in de zoekbalk 'dxdiag' zonder de aanhalingstekens, kopieer dan de info die onder het eerste tabblad en het tabblad beeldscherm staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 ff wat duidelijker? Nog duidelijker? Je hebt XP, doe dan bij uitvoeren (In je startmenu ) daar typ je dxdiag in oke? dus alleen , dxdiag ,(zonder komma's natuurlijk ) Dan krijg je een lijstje, daarin staat je Processor, dus het type en meer, het aantal GB Ram wat dus werkgeheugen is.Dat vermeld je dus hier... Meer zul je er niet vinden, dus ga je in het 'lijstje' bovenaan naar 'Beeldscherm', en daar zie je wat voor een videokaart je hebt en het aantal Vram, (Videogeheugen), dat vermeld je ook hier en dan zijn er miensen die jou gaan vertellen wat er aan de hand is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik zou het spel eerst eens patchen met Patch 4, en dan kom je hier weer terug . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik had een soortgelijk probleem. De oorzaak was dat ik te weinig geheugen had, en de oplossing dus om meer bij te plaatsen (van 768 MB naar 2,5 GB). Maar probeer eerst de patches/updates voor videokaartdrivers voordat je je geld uitgeeft aan meer geheugen. Je systeemspecificaties kunnen ook helpen, gebruik daarvoor Flitskikker InfoTool. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik had een soortgelijk probleem. De oorzaak was dat ik te weinig geheugen had, en de oplossing dus om meer bij te plaatsen (van 768 MB naar 2,5 GB).Maar probeer eerst de patches/updates voor videokaartdrivers voordat je je geld uitgeeft aan meer geheugen. Je systeemspecificaties kunnen ook helpen, gebruik daarvoor Flitskikker InfoTool. Mvg, Flitskikker daar heb ik nou wat had ik krijg over 2 maanden toch een nieuwe laptop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Laptops zijn niet gemaakt om te gamen. Nu niet, nooit niet. Of je moet een gaming laptop komen, maar die kosten heel veel geld en zelfs dan leggen ze het af tegen veel goedkopere desktop systemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.