Jump to content

Gta IV raar beeld


Randomcharacter

Recommended Posts

hey Gtaforummers ik heb net voor elkaar gekregen om gta IV op de pc te installeren

nu is ie traag en je ziet de gebouwen niet, misschien ligt het aan me pc ik heb een 3 jaar oude windows XP

of moet ik wat programma's installeren?

kunnen jullie me helpen hier is een link van het plaatje.

http://i27.tinypic.com/ta6fra.jpg

alvast bedankt Randomcharacter

EDIT: weet nhet probleem al :slotje:

Bewerkt: door Randomcharacter
Link to comment
Delen op andere websites

ff wat duidelijker?

Nog duidelijker? :erm:

Je hebt XP, doe dan bij uitvoeren (In je startmenu :7 ) daar typ je dxdiag in oke? dus alleen , dxdiag ,(zonder komma's natuurlijk :7 )

Dan krijg je een lijstje, daarin staat je Processor, dus het type en meer, het aantal GB Ram wat dus werkgeheugen is.Dat vermeld je dus hier... Meer zul je er niet vinden, dus ga je in het 'lijstje' bovenaan naar 'Beeldscherm', en daar zie je wat voor een videokaart je hebt en het aantal Vram, (Videogeheugen), dat vermeld je ook hier en dan zijn er miensen die jou gaan vertellen wat er aan de hand is ^_^

:cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een soortgelijk probleem. De oorzaak was dat ik te weinig geheugen had, en de oplossing dus om meer bij te plaatsen (van 768 MB naar 2,5 GB).

Maar probeer eerst de patches/updates voor videokaartdrivers voordat je je geld uitgeeft aan meer geheugen.

Je systeemspecificaties kunnen ook helpen, gebruik daarvoor Flitskikker InfoTool.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een soortgelijk probleem. De oorzaak was dat ik te weinig geheugen had, en de oplossing dus om meer bij te plaatsen (van 768 MB naar 2,5 GB).

Maar probeer eerst de patches/updates voor videokaartdrivers voordat je je geld uitgeeft aan meer geheugen.

Je systeemspecificaties kunnen ook helpen, gebruik daarvoor Flitskikker InfoTool.

Mvg,

Flitskikker

daar heb ik nou wat had ik krijg over 2 maanden toch een nieuwe laptop :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...