Crypteq Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) GTA IV: Custom Starter is een kleine tool waarmee je de "command line" kan samenstellen.Uitleg:- Resolutie: Hoe groot het venster is als je GTA IV niet in volledig scherm opstart.- Render Kwaliteit: De kwaliteit van hoe alles gerenderd word.- Texture kwaliteit: De kwaliteit van de textures- Schaduw dichtheid: Hoeveelheid schaduw- Zicht afstand: Hoever je in de verte kan kijken- Detail kwaliteit: Hoe hoger ingesteld, hoe gedetailleerder je in de verte kan kijken- Video geheugen: De hoeveelheid Vram er maximaal mag worden gebruikt voor GTA IV- Volledig scherm: Is het aangevinkt, dan zal GTA IV normaal opstarten, anders zal het in een venster openen.- Vsync: Beelden lopen goed in elkaar over (?)- Geheugen beperkingen uitschakelen: Je kan alle instellingen nu zo hoog zetten als je wilt, ookal kan je systeem het niet aan.- Precache van recources uitschakelen: ---------------------------------------- Benchmark: GTA IV zal opstarten en de Benchmark test uitvoeren, en daarna weer afsluiten.Wanneer je GTA IV opstart door op: "Start GTA IV" te drukken, zal je nadat GTA IV weer afgesloten is, de Benchmark resultaten zien:- Help: GTA IV zal alle command line opties laten zien.---------------------------------------- Start GTA IV: "LaunchGTAIV.exe" zal worden opgestart met command line opties- Kopieer naar klembord: De command line zal naar het klembord gekopieerd worden, zodat je het later in de snelkoppeling kan plakken.- GTA IV Error Lijst: De lijst met alle errors van GTA IV. (nederlands vertaald)- Over...: Over Custom Starter- Settings herstellen: Wanneer GTA IV is opstart doordat je op: "Start GTA IV" hebt gedrukt, dan zal als GTA IV weer afgesloten is, de originele instellingen hersteld worden.Met dank aan: Flitskikker voor de code voor: hoeveelheid vramScreens: Download Volgende versie bevat: - Elk onderdeel apart aan/uit vinken - Nieuw functies. Bewerkt: 13 augustus 2009 door BC7 Reageren
.Senne Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik moest nog steeds eens een paar commands instellen maar had er nooit veel zin in. Maar ik ga deze zeker downloaden, geweldige tool alweer. Thumbs up. Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Update jij eens gauw de drivers van je videokaart! Ze zijn best wel outdated.. Oja, leuke tool trouwens, erg handig als je problemen hebt met IV. Bewerkt: 13 augustus 2009 door Galiorix Reageren
Crypteq Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 @senneken Dankje @Galiorix Zal ik doen, bedankt voor het melden Dankje Reageren
Timske Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 NVIDIA is zo 70's += Nah joke, leuke programma heb jij gemaakt tof dude Reageren
Dvt Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Wow... Nice! Maar ehm wat dacht je van het command -Reflectionresolution 2048? Creëert veel betere reflectie. Reageren
Galiorix Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Wow... Nice! Maar ehm wat dacht je van het command -Reflectionresolution 2048? Creëert veel betere reflectie. Ja want hij gooit de resolutie van je reflecties omhoog, maar dat gaat zwaarder werken op je GPU en het kost meer geheugen. Reageren
Beagle Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Mooi gemaakt, alleen zal het alleen maar op een aantal computers werken. Ik kan 'm namelijk al niet gebruiken, aangezien ik geen map "C:/users" heb, waar hij nog ergens in een Rockstar Games een Settings bestand moet zoeken. Misschien dat je in de volgende versie een browse... knop hebt voor je GTA IV installatiemap om de commandline.txt in te zetten Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 @Dvt Zal ik erin zetten @Galiorix In de volgende versie kan je apart kiezen wat je er wel en niet in wilt hebben. @Beagle 1. Ik zal ook in maken om de "settings" map op te geven. 2. Zal maken dat je die er ook in kan zetten. Reageren
ikt Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Ik snap nog steeds niet wat 'precache' is. En voor de ATI gebruikers kun je 'forcer2vb' doen als optie, is sneller o.i.d. Zelf niets van gemerkt. http://www.google.com/search?hl=en&saf...&aqi=g1g-m1 http://www.behardware.com/articles/616-2/a...-texturing.html Bewerkt: 11 oktober 2009 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.