Wienish Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Tja, het begon bij TheCreditCard, met 103 frames, waardoor ik op het idee kwam ook eens zoeits te proberen, maar dan met de eenvoud van Wienish. Naja, daarna kwam Timske die zijn avatar (die hij al een tijdje in zijn sig heeft) ook showde, met 142/143 frames. Als ik het wil doen, wil ik het goed doen, dus ik doe het met de overtreffende trap, en ik probeer het simpel te houden, gewoon om te kijken of ik 't ook kan, met mijn Paint en mijn Windows Movie Maker. 2x Een paar kleine foutjes waardoor ik de hele animatie opnieuw moest inbrengen en timen, en natuurlijk flink wat priegelwerk om de frames in elkaar te zetten, heeft gezorgd voor een (inderdaad) redelijk tijdrovend project. Het gaat om mijn signature, die gewoon simpel overgaat in mijn naam op dit forum. Ach ja, ik denk dat ik wel genoeg gepraat heb, en dat ik maar eens mijn werk moet laten zien: Klik hier Meningen altijd welkom, rates ook De groeten van de Wienish Edit: Doet 't niet Edit2: Dan plan B, kliklink. Klikken = zien Bewerkt: 13 augustus 2009 door Wienish Reageren
.Senne Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) http://nl.tinypic.com/player.php?v=2r5pzrs&s=3 Als je hierop klikt kan je 'm wel zien. Even m'n tijd nemen om te raten. Om te beginnen leuk dat je een andere manier hebt gezocht om een animatie te maken, waarvoor je niet Photoshop nodig hebt. Eigenlijk heb je alleen Windows nodig, want Paint en Movie maker zitten daar standaard bij. En om met zo'n primitieve programma's zoiets goed te maken, petje af. De signature zelf was al mooi, zeker voor paint. Ook de animatie is erg mooi gelukt, alleen vind ik 't een beetje raar dat hij van rechts naar links gaat, daardoor krijg je Wienish achterstevoren te lezen. Ik had het persoonlijk van Links naar rechts gedaan, zodat je eerst de W zag en niet de H. Behalve dat vind ik het een zeer mooie signature, en zeker voor de programma's waarmee je het gemaakt hebt. Je gaat er zeker op vooruit in korte tijd, houden zo. Bewerkt: 13 augustus 2009 door senneken Reageren
Wienish Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 http://nl.tinypic.com/player.php?v=2r5pzrs&s=3Als je hierop klikt kan je 'm wel zien. Even m'n tijd nemen om te raten. Om te beginnen leuk dat je een andere manier hebt gezocht om een animatie te maken, waarvoor je niet Photoshop nodig hebt. Eigenlijk heb je alleen Windows nodig, want Paint en Movie maker zitten daar standaard bij. En om met zo'n primitieve programma's zoiets goed te maken, petje af. De signature zelf was al mooi, zeker voor paint. Ook de animatie is erg mooi gelukt, alleen vind ik 't een beetje raar dat hij van rechts naar links gaat, daardoor krijg je Wienish achterstevoren te lezen. Ik had het persoonlijk van Links naar rechts gedaan, zodat je eerst de W zag en niet de H. Behalve dat vind ik het een zeer mooie signature, en zeker voor de programma's waarmee je het gemaakt hebt. Je gaat er zeker op vooruit in korte tijd, houden zo. Ik had dat van rechts naar links expres gedaan, zodat 't voor de mensen die niet lezen tenminste nog even een mysterie blijft wat er nou echt komt te staan. Bedankt voor de positieve comment Reageren
FerryN Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Hoe heb je dit eigenlijk gemaakt? Moviemaker lees ik? Maargoed, goed gemaakt, het mocht wel wat sneller eigenlijk werd ongeduldig namelijk xD Maar Kutgw! Reageren
-Stan- Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Hoe heb je dit eigenlijk gemaakt? Moviemaker lees ik? Maargoed, goed gemaakt, het mocht wel wat sneller eigenlijk werd ongeduldig namelijk xD Maar Kutgw! Ja wou ik ook net gaan zeggen . Ik vind hem wel vet hoor . Heb nog niet zo veel bewegende plaatjes gezien. Reageren
TZG Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Hoe heb je dit eigenlijk gemaakt? Moviemaker lees ik? Maargoed, goed gemaakt, het mocht wel wat sneller eigenlijk werd ongeduldig namelijk xD Maar Kutgw! Ja wou ik ook net gaan zeggen . Ik vind hem wel vet hoor . Heb nog niet zo veel bewegende plaatjes gezien. dit is inderdaad weer eens wat anders dan de rest. Erg leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.