Conrex Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik wil deze missie afmaken maar dat kan dus niet, ik haal die bom op, dan plant ik de bom onder de auto en volg ik ze naar hun crew. Het probleem is dus dat als ze bij hun eindbestemming zijn kan ik in die mobiel geen detonate of iets vinden en kan ik de auto niet opblazen. Heb het al met een RPG geprobeerd maar dan zegt die dat ik dichterbij de auto moet komen en dan is de missie alsnog verloren. Misschien weet iemand om dit probleem op te loossen of uit te weg te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 De 'Detonate' optie is een optie bij Gerald, dus klik op Gerald en dan zou er een 'Detonate'-optie moeten staan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Als er onderaan komt te staan dat je de bom moet detonaten, open dan je mobieltje, ga naar phonepbook, selecteer gerald en kies dan in de opties die je daar krigjt 'detonate'. Dan zal de bom ontploffen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Conrex Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 ik zie die detonade optie dus niet xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Telefoon > Phonebook > Gerald > Detonate. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Conrex Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Die optie heb ik dus niet... die detonate optie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Die optie heb ik dus niet... die detonate optie. misschien een bug in jou spel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Conrex Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 denk het, maar dat is echt kut... xD of kan je zonder die missie verder? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Voor zover ik weet is Packie degene waarbij je de bom kan activeren. Zoek maar eens in je gsm packie op, en probeer daar eens te " detonaten" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Voor zover ik weet is Packie degene waarbij je de bom kan activeren. Zoek maar eens in je gsm packie op, en probeer daar eens te " detonaten" Ja misschien heb je gelijk op welke console speel je het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Conrex Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 zal packie is proberen zeg zo als het lukt Nope packie lukt niet :S rotspel werkt ook niet mee Komt voor de bakker! Ontopic: Het is me inmiddels gelukt, ik had de playerskins en de auto's gemod, ben ik even blij dat ik van die files een backup heb gemaakt Iedereen bedankt voor jullie hulp, het probleem lag bij mezelf >>> Door Jacky-2007: Ik heb je berichten even samengevoegd voor je. Ik zie dat je nieuw bent, dus welkom, maar niet meer dubbelposten, hè! Zie de forumregels<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.