Nemean^inf Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) 's Nachts even Transformers gekeken goeie film zeg ik zelf.. dus had ff zin om toch Photoshop uit te proberen na lange tijd.. had de laatste tijd weinig photoshop aangeraakt (naast webdesign).. Anyway here it is. - v1 - - - - v2 - - - Bewerkt: 13 augustus 2009 door Nemean^inf Reageren
jorisgtalcs Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Zo ziet er mooi uit Photoshop een keer gedaan snapte er niks van hou het wel bij Paint.NET. Bewerkt: 13 augustus 2009 door jorisgtalcs Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 hoe heb je die rode gloed gemaakt in v2? Reageren
-Stan- Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ziet er mooi uit . Ik vind die tweede beter vooral om die rode gloed denk ik . Ik vind die achtergrond heel goed passen bij de robot. 8.5/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Jongens, toch. Rate eens zoals het hoort. Allereerst, ik vind de V2 mooier, omdat er minder kleuren in zitten, beter totaalplaatje dus. De achtergrond is erg subtiel gedaan, maar mag misschien wat duidelijker, iets te licht. De transformer is wat pixelig, weet niet of dat de bedoeling was, maar ik vind het niet echt mooi. Hierdoor is de render ook wat onduidelijk, ik moest toch wel even goed kijken wat het precies was (en dat ligt niet aan mijn beeldscherm, neither mijn ogen). Het vormpje linksonder de render vind ik wat raar, het lijkt niet bij de render te horen, ziet er erg plat uit en te pixelig. Lichtsources zijn goed, border past er goed bij, tekst vind ik erg stijlvol. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.