david Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) de titel zegt het zelf! ik heb deze avond de laatste race gewonnen. het gaf een kick toen er kwam: all races won: $ 1000000! ik vond de moeilijkste degene in san fierro waar de start was onder een brug (redelijk korte race). Bewerkt: 4 juni 2005 door david Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 en jij maar zeggen dat ik veel topics aanmaak <_< maar om bij dit topic te blijven... de races winnen lijkt mij erg lastig tenzij je wat oefent enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 ik wil afwachte tot jij ze hebt gewonnen hoor. we zullen eens zien. ik heb ze gewonnen en ze waren idd niet allemaal even makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 1 miljoen :blink: damn en hoeveel races zijn dat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 1 miljoen :blink: damn en hoeveel races zijn dat dan? stuk of 20 a 30 dacht ik. maar de moeilijkste vond ik de derde chillead mountain-bike race over die houten schotten....ik heb daarmee alleen gewonnen omdat ik vlak voor de finish afstapte, mijn tegenstanders die al over de lijn waren doodschoot en toen met mijn dooie gemak over de streep ging........cheaten dus eigenlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Die missie dat je met je Rustler/Stuntplane moest gaan vliegen (valt onder de straatraces, heb ze ook allemaal gehaald). De Chilliad Challenge valt er niet onder . (niet dat het uitmaakt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 In totaal 25 races en ik vond "Vinewood" in Los Santos het moeilijkst. Ja het was wel kicken met die 1.000.000$. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.