Rullez Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Ik ben bezig met een map voor samp genaamd City Island. Het is een stad die voor de kust van Los Santos is gevestigd. In de stad zullen veel hoge gebouwen komen zoals een echte stad en zullen vol met mogelijkheden zitten voor scripters. De map zal op het eind al het klaar is als download beschikbaar worden gesteld exclusief in de download base van GTAForum. Tijdens de progres krijgen jullie meer dan alleen screenshots te zien. Er is namelijk een 24/7 die altijd de meeste recente versie draait van de map zodat jullie alles al ingame kunnen zien. Uiteraard is dit niet voor niet, want krijg ik een mening van mensen die ervaring met de map weten. En het is mogelijk om voor de release grote bugs eruit te halen. Tips en ideeën zijn altijd welkom, ik geef alleen geen zekerheid dat ze erin komen. Gedaan Wegen aangelegd. Server geregeld met hulp van Remi-XTe doen Wegen perfectioneren. Screens maken. Server IP 87.208.200.52:9999 Bewerkt: 14 augustus 2009 door Rullez Reageren
mosweg Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik zou je graag willen helpen met hosten maar momenteel zit ik op vakantie en deze laptop kan niet hosten.. Veel succes! Ik ben benieuwt naar de map, Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik heb wel een hostje voor je, die eventueel 24/7 zou kunnen draaien. Verder leuk idee, hoop werk denk ik. Hoe groot mag ik me het eiland voorstellen? Zo groot als het hele strand, of meer richting Covesight? Reageren
Rullez Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Een 24/7 server klinkt ook lekker, de grootte van de map is een beetje moeilijk te schatten maar zeker groter als Covesight. Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Alsteblaft, een 24/7 servertje. 87.208.200.52:9999 @Sandra, niet zien als reclame. Je kan screens posten, maar live meemaken is natuurlijk leuker Reageren
Crusher!! Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) typ dat IP is in in je browser... http://87.208.200.52/ remi+a jouw spreek ik nog wel.. Bewerkt: 14 augustus 2009 door Crusher!! Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Stunt-X is toch niet in gebruik, juist handig als ik het voor iets anders kan gebruiken toch Reageren
keessie Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 de straten zien er goed uit en lopen mooi over mooi groot ook succes met de gebouwen Reageren
Crusher!! Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 keessie mooie avatar xD Reageren
jorD1 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Zuiet er mooi uit een paar doodlopers moet je wel oplossen, Ik hoop dat het mooi wordt als de gebouwen geplaatst zijn. succes Reageren
Bayside Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Rullez? Je server is een beetje verpest, je spawnt in een Andromada en er zijn overal voertuigen gespawnt Reageren
Remi-X Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Dat moet je niet tegen Rullez zeggen, maar tegen mij Ik host zijn map. Nu moet het weer goed zijn, heb de server even herstart. Trouwens Rullez, ik wacht op vorderingen Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Nu is het gewoon een leeg script met spawn car commands en een paar aan elkaar gelegde wegen :s Reageren
qum Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Deze server is ook alleen maar om de nieuwe zelf gemaakte ( door Rullez) map te bewonderen. Niet om er in te spelen. ( kan misschien wel stunte ofzo ) Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Er valt weinig te stunten op een platte weg boven het water :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.