Jump to content

City Island Map


Rullez

Recommended Posts

Er valt weinig te stunten op een platte weg boven het water :S

Klopt, maar als je wil kan je wheelie maken.

En als je wilt kan je ook naar een stad vliegen (/hydra) en dan daar gaan stunte ofzo.

En als nog Het is de bedoeling dat je zijn map beoordeeld, en de vooruitgang kan bewonderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ha Rullez,

Heb net eventjes je map getest in SA-MP. Op het eerste gezicht ziet het er keurig uit qua wegen: Alles is vrijwel naadloos op elkaar aangesloten, het is groot en er zijn nauwelijks bugs. Waar ik je wel op zou willen wijzen zijn voornamelijk deze zaken: Ik vrees dat je te grote ruimten hebt gemaakt tussen de wegen door. Je hebt nu enorme vlakten die je moet opvullen met gebouwen, pleinen, parken, wat dan ook. mijn advies zou zijn om een paar van deze vlakten toch nog door midden te delen door middel van een extra weggetje. Een grote vlakte is wel leuk, maar op deze manier wordt het wellicht teveel om (origineel) op te vullen. Daarbij wil ik je er dringend op wijzen dat ik, als ik het zo bekijk, denk dat je wegen te laag staan. Ik heb het niet kunnen testen aangezien er geen weerscommando in jouw server zit, maar zodra het gaat stormen komen de golven hoogstwaarschijnlijk door de weg heen. Verhoog zolang je nog niet al teveel objecten hebt alles dus, anders zit je later met een groot probleem.

Veel succes met verderwerken, wacht op screens van vordering! :tu:

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Er valt weinig te stunten op een platte weg boven het water :S

Ik ga daar ook niks aan doen. Als ik dat namelijk wel zou doen, en mijn eigen server erin zou zetten, dan zou dit als reclame aangezien mogen worden. Daarom laat ik het bij enkel deze map, als een soort Real Experience Screen.

@NeoSyp:

Ik ga eens kijken of ik een weertje kan vinden om dat voor Rullez te testen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat moet je niet tegen Rullez zeggen, maar tegen mij :puh: Ik host zijn map. Nu moet het weer goed zijn, heb de server even herstart.

Trouwens Rullez, ik wacht op vorderingen :(

Dat moet je niet tegen remi zeggen, maar tegen mij :puh: ik ben remi's host.

Bewerkt: door Crusher!!
Link to comment
Delen op andere websites

Dat moet je niet tegen Rullez zeggen, maar tegen mij :puh: Ik host zijn map. Nu moet het weer goed zijn, heb de server even herstart.

Trouwens Rullez, ik wacht op vorderingen :(

Dat moet je niet tegen remi zeggen, maar tegen mij :puh: ik ben remi's host.

Dat is niet waar, het is mijn gedeelte. En dan nog doen we de host samen, jij hebt de computer, en ik help je onderhouden :7

Binnen 2dagen verandering, anders OFFLINE!

Nee? Het is toch mijn gedeelte waarop het draait? Wat maakt het dan uit, wees blij dat er nog wat mee gedaan word... Je moet gewoon even een keertje niet zo bluffen man :7 Alhowel je wel gelijk hebt dat hij wat updates moet maken, hoe lang wachten we er nu al op? :cab:

@ Dakendak: Ja, ja en denk het wel :puh:

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Sluit de boel maar, ik heb met school en met me baantje helemaal geen tijd meer hier voor. Volgende vakantie pak ik de draad wel weer is op en ga ik een weekje hard knallen, maar nu even niet. :N

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...