benhelsloot Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 in het safe house van bohan vind je in de keukentafel een paar cd's een daar van staat og-loc op dus hij met zijn muziek is toch nog vergekomen ik maakt nog een afbeelding Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik had dit ook is gezien in men keuken in Bohan , maar dit is denk ik wel bekend hoor? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Cool OG-Loc vind ik wel de beste fictieve rapper die ik ken. (ook de enige maarja) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ericthuis Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 in het safe house van bohan vind je in de keukentafel een paar cd's een daar van staat og-loc op dus hij met zijn muziek is toch nog vergekomen ik maakt nog een afbeelding Klinkt goed maar hoe kan OG-LOC nou een cd uitbrengen als zn managers Madd Dogg terugnamen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Daar moet je niet teveel over nadenken. Het is de bedoeling dat er een belletje rinkelt met de boodschap: Hey! OG Loc uit SA! Grappig! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ericthuis Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Daar moet je niet teveel over nadenken. Het is de bedoeling dat er een belletje rinkelt met de boodschap: Hey! OG Loc uit SA! Grappig! Ik ben een diepdenker.. Ik denk ook dat die Mensjes die je afknalt in de games dat niet leuk vinden en niet respawnen xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Daar moet je niet teveel over nadenken. Het is de bedoeling dat er een belletje rinkelt met de boodschap: Hey! OG Loc uit SA! Grappig! Ik ben een diepdenker.. Ik denk ook dat die Mensjes die je afknalt in de games dat niet leuk vinden en niet respawnen xD OG Loc bouwt zijn carrière verder uit nadat hij is teruggepakt door Madd Dogg, toch niet zo moeilijk . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ericthuis Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Daar moet je niet teveel over nadenken. Het is de bedoeling dat er een belletje rinkelt met de boodschap: Hey! OG Loc uit SA! Grappig! Ik ben een diepdenker.. Ik denk ook dat die Mensjes die je afknalt in de games dat niet leuk vinden en niet respawnen xD OG Loc bouwt zijn carrière verder uit nadat hij is teruggepakt door Madd Dogg, toch niet zo moeilijk . Dat werd zeker off-screen gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Leuk gevonden maar deze was al bekend! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ericthuis Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Leuk gevonden maar deze was al bekend! Oke is goed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 dit is het plaatje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 [ dit is het plaatje wat een ouwe lul,en hij lijkt wel blank nu :S Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 [ dit is het plaatje wat een ouwe lul,en hij lijkt wel blank nu :S Wat is dat nu weer voor een opmerking. Dat komt gewoon door de slechte kwaliteit van de screen of door lichtinval ... denk ik En OG-loc zou normaal gezien maar een 10 jaar ouder moeten zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 [ dit is het plaatje wat een ouwe lul,en hij lijkt wel blank nu :S Wat is dat nu weer voor een opmerking. Dat komt gewoon door de slechte kwaliteit van de screen of door lichtinval ... denk ik En OG-loc zou normaal gezien maar een 10 jaar ouder moeten zijn. Mij lijkt de OG Loc op de CD niet veroudert en dat zou een fout kunnen zijn van R* of dat de CD dateerd van een tijdje terug, SA speelt zich 15jaar voor IV af . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2009 ERROR EE POSTED ALREADY http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=82571 LOCK MUST USE SEARCH http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Search Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts