Jump to content

Filmpje: San Andreas Tour

Ewoud

Recommended Posts

Heb voor de mensen die geen sa hebben een filmpje gemaakt.

Je ziet hier hoe groot sa is. Het filmpje duurt 10 minuten.

*Filmpje is niet meer te downloaden*

Topic hierbij closed

Bewerkt: door Exabyte
Delen op andere websites

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ewoud

14

• Simsfan88

10

• david

3

• Little Mister

2

Heel leuk gedaan Exabyte ik weet zeker dat velen hier heel blij mee zullen zijn.

Nu kunnen ze echt eens gaan kijken hoe Gta San Andreas in elkaar zit.

Ook voor de mensen die gta sa wel al hebben bijvoorbeeld ik , ik vond het leuk om naar te kijken.

ps: Volgens mij ben je 1 van de eerste die over heel Gta San Andreas heeft zitten vliegen en alles heb laten zien. ;)

Delen op andere websites

Ik heb hem nu helemaal gezien, erg mooi. Alleen jammer is dat je veel IN de wolken vliegt, dan zie je vaag alles op de grond. Maar voor de rest toppie ;)

Delen op andere websites

Ik had hem in 1 minuut binnen... 2de snelste download provider van Nederland ;).

Ahhh nu heb ik nog meer zin in dat spel, bijna ga ik echt naar Amerika om hem daar persoon te halen!! :D

Maar even een vraag: Op de tijd van 7:54 min. zie je 2 politiewagens naar links gaan, tegelijk. Waarom doen ze dat? Een inval ofzo B) ?

Delen op andere websites

Ik had hem in 1 minuut binnen... 2de snelste download provider van Nederland ;).

Ahhh nu heb ik nog meer zin in dat spel, bijna ga ik echt naar Amerika om hem daar persoon te halen!! :D

Maar even een vraag: Op de tijd van 7:54 min. zie je 2 politiewagens naar links gaan, tegelijk. Waarom doen ze dat? Een inval ofzo  B) ?

Ja dat viel lantyz ook op die zij dat tegen mij.

Maar de politie gaat wel is achter willekeurige mensen aan.

Voor de rest had ik geen wanted level.

En als je oplet als ik las vantures in vliegt zie je op de snelweg een auto met volle snelheid een bocht van 90 graden maken.

Edit: En het is wel leuk om te weten dat ik nog niet over alles ben gevlogen.

P.s. Misschien als ik de tijd vandaag heb ga ik een vluchtje maken met een helicopter. Want dan kan ik ook lager vliegen. En zie je meer details.

En als iemand nog goeie achtergrond muziek weet zeg het dan. :)

Bewerkt: door Exabyte
Delen op andere websites

Misschien leuk als je gewoon met een hele snelle wagen door San Andreas rijd.. gewoon een beetje naar de mooiste plekken uit het spel enzo.

Lijkt me wel vet ;)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...