mewhywhy Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 agree iets met vechten mag er ook wel in of parachuut springen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Het is een tourtje over/door san andreas heen, niet een vecht club Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Mega groot!!! Maar volgens mij zien we in dit filmpje zelfs nog niet alles van san andreas. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Alleen wat er dan nog te zien zou zien zou zijn is het interieur in huizen enzo. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 @Exabyte goed werk ! wnr is deel 2 ongeveer klaar ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Ik ben nu bezig met los santos net begonne. Maar hoop hem binnen 1 a 2 dagen af te hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 doe je het met armax? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Ik ben nu bezig met los santos net begonne. Maar hoop hem binnen 1 a 2 dagen af te hebben. oke :rolleyes: succes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 doe je het met armax? Gedeeltelijk Maar ik ondervind wat kleine probleempjes met me software staat denk ik weer is te veel aan. Dus ik ben een paar min aan beelden kwijt. Maar niet alles. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Ik hoop dat het filmpje zo snel mogelijk opstaat, wat kunnen we zowel verwachten ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) Iedergeval een spectacuilare parachute sprong en meer zeg ik niet. Edit: Gaarne vanaf nu alleen maar weer reacties over v1. V2 zien jullie vanzelf verschijnen. Bewerkt: 5 juni 2005 door Exabyte Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delusion Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 chill..... maar binnekort kan voor de pc mensen ook spelen...maar wel leuk een previeuwtje ga iets meer beneden de grond...kan meer zien en duidelijker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 echt vet filmje joh ga zow door ik heb er echt van genoten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WvanWAAS Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 He dankje dit was egt ok tuurlijk zou je volgende keer een vliegtuig met radio kunnen pakke maar dit was ook zeker mooi om te zien Dank je Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 check die parra film man lijpe ille dikke vette sh*t man :blink: groot nie normaal :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts