Sven88 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Egt een mooi filmpje ik krijg alleen maar meer zin om het spel te spelen. Thnx :gtasign: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Dat is ECHT gigantisch man. En we hebben idd nog niet eens alles gehad en dan te bedenken dat alleen het tochtje 10 minuten duurt. Sick Dan te bedenken dat je soms van de ene kant naar de andere moet en dat je overal wel wat te doen heb....... Ik kan niet meer wachten man. Echt een geweldig filmpje... super. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Het filmpje zou vandaag online komen, V2, maar hij is er nog niet. Sorry maar ik wil hem echt graag zien, het is nog maar 4 dagen... B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Abdul Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ik durf te wedden dat degene die dit filmpje heeft gemaakt in 1x de vliegschool heeft gehaalt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 het is niet omdat je een tourtje kunt vliegen met een stuntvliegtuig dat je overal goud hebt in de vliegschool hoor want die is zeer moeilijk (maar ik heb overal goud :rolleyes: ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 het is niet omdat je een tourtje kunt vliegen met een stuntvliegtuig dat je overal goud hebt in de vliegschool hoor want die is zeer moeilijk (maar ik heb overal goud :rolleyes: ) He het is nog best moeilijk 10 min achter elkaar foutloos vliegen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Exabite, is V2 al bijna klaar? Ik heb daar super veel zin in... Bewerkt: 6 juni 2005 door Simsfan88 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Exabite, is V2 al bijna klaar? Ik heb daar super veel zin in... Ik ook, alleen dan mega veel zin. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 he jongens mijnes is nog aan het downloaden dus ik heb een vrag is het alleen vliegwen in het filmpje?? alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Ja en ik kan jullie zeggen dat v2 voorlopig niet klaar is. Ik verzeker wel dat ie er teminste 1 dag voor san andreas is. Veronder stel dat er maar een beetje een trailer wordt Bewerkt: 6 juni 2005 door Exabyte Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Filmpje niet meer te downloaden. ivm. Host ruimte. Misschien plaats joriz hem nog op de site Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts