vw53steven Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Hoi allemaal Ik wil graag die motor hebben voor in m'n garage (zie foto) maar als ik naar de vindplaats ga dan staat er een hele andere. Hoe krijg ik die motor die omsirkeld is op de foto? (heb bij bikeschool alles goud) Gr. Steven Bewerkt: 13 augustus 2009 door vw53steven Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Gewoon rondrijden op een willekeurige FCR-900 die niet goed is en je zou vanzelf die versie tegen moeten komen... Het zijn in principe allemaal dezelfde motoren, maar ze hebben gewoon verschillende stijlen en elke keer als je een FCR-900 tegen komt kan het dus in een van die 3 stijlen zijn. Reageren
ericthuis Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Je moet met de bike school alles zilver halen Of anders http://nl.wikigta.org/wiki/FCR-900 en de laatste: kijken of je er een ziet rijden Reageren
vw53steven Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Gewoon rondrijden op een willekeurige FCR-900 die niet goed is en je zou vanzelf die versie tegen moeten komen... Het zijn in principe allemaal dezelfde motoren, maar ze hebben gewoon verschillende stijlen en elke keer als je een FCR-900 tegen komt kan het dus in een van die 3 stijlen zijn. Je hebt helemaal gelijk, ik heb hem nu gevonden. Bedankt Gr. Steven Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Gewoon rondrijden op een willekeurige FCR-900 die niet goed is en je zou vanzelf die versie tegen moeten komen... Het zijn in principe allemaal dezelfde motoren, maar ze hebben gewoon verschillende stijlen en elke keer als je een FCR-900 tegen komt kan het dus in een van die 3 stijlen zijn. Allemaal dezelfde? Voor mijn gevoel is NRG-500 het hardst. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Gewoon rondrijden op een willekeurige FCR-900 die niet goed is en je zou vanzelf die versie tegen moeten komen... Het zijn in principe allemaal dezelfde motoren, maar ze hebben gewoon verschillende stijlen en elke keer als je een FCR-900 tegen komt kan het dus in een van die 3 stijlen zijn. Allemaal dezelfde? Voor mijn gevoel is NRG-500 het hardst. Ja, dat is waar maar Galiorix bedoelt toch gewoon dat het 3 verschillende variaties heeft? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.