Chi Geplaatst: 18 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2004 Oke, de naam zegt de meesten van jullie misschien niks, maar omdat ik al sinds hele jonge leeftijd hip-hop volg, viel dit me METEEN op toen ik de screenshots uit OPM2 zag: Precies ja. Een van de gangleden van OGF is volgensmij een model van Eric "Eazy-E" Wright. Eric Wright zat in een rapgroep genaamd "NWA" (Niggaz With Additude) en is in 1995 overleden aan Aids. Eric leefde precies in de tijd wanneer SA zich afspeelt. Ook zie je het "Straight Outta' Compton" petje van Eric terugkomen op het model van het poppetje in GTA:SA. Ik ben er dus vrijwel zeker van dat dit een hommage naar Eric Wright is. :rolleyes: R.I.P. Eric "Eazy-E" Wright Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 18 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2004 Gefeliciteerd. Je hebt zojuist het eerste geintje in GTA; SA ontdekt. :lol: Er zijn een heleboel mensen hier die er om zitten te springen. Inderdaad, geen twijfel mogelijk; HEt is dezelfde. Scherp gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 18 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2004 Gefeliciteerd.Je hebt zojuist het eerste geintje in GTA; SA ontdekt. :lol: Er zijn een heleboel mensen hier die er om zitten te springen. Inderdaad, geen twijfel mogelijk; HEt is dezelfde. Scherp gezien Het is geen geintje, het is juist vet nieuws! Vraag me af waarom Rockstar dit zou doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2004 Woow Inderdaad. Hij lijkt er ontzettend veel op. Ik heb die hele gozer niet gekend, maar toch.. Wel leuk om te horen dat er misschien bekende personages in spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 18 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2004 Is dit voor het eerst dat er een bekend personage (of iemand die overduidelijk op een bekend personage is gebaseerd) in GTA voorkomt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 19 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2004 Voor zover ik weet wel, je hoort bij de radio op VC bekende artiesten, dat wel.. Verder is Vice City op een film gebaseerd: Scarface. En de Gangs in GTA 2 hebben op 2 na allemaal echt bestaan! In GTA 3 kwam de Yakuza weer voor, die heeft dus ook echt bestaan. De Waka gashira Kenji heeft volgens mij ook bestaan, maar dat weet ik niet zeker.. Grand Theft Auto verzint dus niet alles zelf! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 ze kunne gewoon niet orgineel zijn :angry: nee geintje maar ja is goed dat je het ontdekt hebt volgesmij krijgt san andreas ook een beetje met rappers enzo te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 En de Gangs in GTA 2 hebben op 2 na allemaal echt bestaan! Jaaaah! Dat weet ik ja, prachtig gewoon. Er is een enorme rel geweest omdat de echte Hare Krishna best wel pissed-off was over de GTA2-versie van de Hare Krishna :lol: Even off-topic; De twee niet bestaande gangs? Dat zijn de Loonies en de SRS Scientists neem ik aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 looneys vind ik heel raar klinken dan denk je meteen aan de looney tunes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 Vind je dat raar klinken? Dan moet je 's naar hun radio luisteren, daá pas maf... Maar we dwalen af... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 nou bij loony denk je meteen aan blije kerels die kinderen willen vermaken ofzo maar dat zal wel aan mij ligge en de triads uit gta 3 hebben ook echt bestaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnout Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 ja, dat van die rapper die aan AIDS is overleden staat ook op andere website's dus dat is zeker dat hij er in zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 20 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 Is dit voor het eerst dat er een bekend personage (of iemand die overduidelijk op een bekend personage is gebaseerd) in GTA voorkomt? Nee. In Vice City zit "Ken Luciano Rosenberg" (Lawyer). Dit is een exacte replica van de "Lawyer" die Sean Penn speelt in "Carlito's Way", een film met Al Pacino in de hoofdrol. Ja sorry, ben ook into gangsterfilms (In dit bericht zat m'n typfout, ondertussen verwijderd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 Even off-topic; De twee niet bestaande gangs? Dat zijn de Loonies en de SRS Scientists neem ik aan? Precies, dat zijn de twee gangs die niet bestaan hebben Althans, er is niks over te vinden op het internet of in boeken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 Het zijn ook de twee minst waarschijnlijke... Wheee! Kan ik toch nog mijn heil over GTA2 kwijt! Maar nu weet terug naar het oorspronkelijke onderwerp? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.