Jump to content

Eric "Eazy-E" Wright

Recommended Posts

Geplaatst:
Het zijn ook de twee minst waarschijnlijke... Wheee! Kan ik toch nog mijn heil over GTA2 kwijt! Maar nu weet terug naar het oorspronkelijke onderwerp?

Je kunt hier al je vragen/opmerkingen over GTA 2 kwijt! Graag zelfs, want de GTA Classics fora worden weinig bezocht de laatste tijd..

Geplaatst:
Is dit voor het eerst dat er een bekend personage (of iemand die overduidelijk op een bekend personage is gebaseerd) in GTA voorkomt?

Nee. In Vice City zit "Ken Luciano Rosenberg" (Lawyer). Dit is een exacte replica van de "Lawyer" die Sean Penn speelt in "Carlito's Way", een film met Al Pachino in de hoofdrol.

Ja sorry, ben ook into gangsterfilms :puh:

je schrijft al pacino ;) maar maakt niet uit toen ik carlito's way keek was me dat ook niet op gevalle hoe komt het dat jou dat allemaal meteen op valt? :lol:

Geplaatst:

Scherp zicht denk ik :puh: En GTA Verslaafd :puh: En filmverslaafd..naja kan ik niks aan doen.. Al Pacino is gewoon goed (Sorry voor de typfout ;) )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...