Le Freak Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 Het zijn ook de twee minst waarschijnlijke... Wheee! Kan ik toch nog mijn heil over GTA2 kwijt! Maar nu weet terug naar het oorspronkelijke onderwerp? Je kunt hier al je vragen/opmerkingen over GTA 2 kwijt! Graag zelfs, want de GTA Classics fora worden weinig bezocht de laatste tijd.. Reageren
Robienske Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 Msschien overlijd die rapper ook in San Andreas plots aan aids. Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 Dat lijkt me niet. Dat soort dingen liggen nogal gevoelig Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 Is dit voor het eerst dat er een bekend personage (of iemand die overduidelijk op een bekend personage is gebaseerd) in GTA voorkomt? Nee. In Vice City zit "Ken Luciano Rosenberg" (Lawyer). Dit is een exacte replica van de "Lawyer" die Sean Penn speelt in "Carlito's Way", een film met Al Pachino in de hoofdrol. Ja sorry, ben ook into gangsterfilms je schrijft al pacino maar maakt niet uit toen ik carlito's way keek was me dat ook niet op gevalle hoe komt het dat jou dat allemaal meteen op valt? :lol: Reageren
Chi Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 Scherp zicht denk ik En GTA Verslaafd En filmverslaafd..naja kan ik niks aan doen.. Al Pacino is gewoon goed (Sorry voor de typfout ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.