mosweg Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 achter het pickup id staat waarscijndelijk 2 maar als e hem altijd wilt laten verschijnen dat moet je dat veranderen in 1 dus [pickupid],1,x,y,z Reageren
propje400 Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 is niet meer nodig, ik heb het al opgelost met TogglePlayerControllable maar toch bedankt !. als je wilt zou je deze vraag nog kunnen beantwoorden, ik heb op verschillende sites gezocht maar geen een werkte, ik heb nu dit checkpoint: public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { { GameTextForPlayer(playerid, "~r~You are here!", 3000, 5); DisablePlayerCheckpoint(playerid); } return 1; } maar hoe kan ik er meer bij zetten? want ik wil er nog 2, dat moet volgens mij met iets van: check1 = blabla maar dat werkte niet echt bij mij :S, alvast bedankt function with tag result used before definition, forcing reparse ik krijg deze error als ik het volgens wiki doe? en ik hoefde niets te verandere in de streamer is dat normaal? Reageren
mosweg Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Dat heeft iedereen, regel 140 volgensmij in de .inc maar het maakt niks uit hij werkt perfect, gewoon niks van aantrekken. het is geen error het is een waarschuwing dus hij maakt wel gewoon een .amx aan. Reageren
propje400 Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Dat heeft iedereen, regel 140 volgensmij in de .inc maar het maakt niks uit hij werkt perfect, gewoon niks van aantrekken. het is geen error het is een waarschuwing dus hij maakt wel gewoon een .amx aan. jah maar ik kan nog niet meer checkpoints, want als ik er op ga staan, gebeurt er niets, en als ik /cardealer doe waardoor er een ander checkpoint komt gaat die weer weg nogal wazig Reageren
mosweg Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Dat is wel een ding. Er kan maar een checkpoint in de buurt zijn. Dus checpoints in gezichtsveld zijn niet echt mogenlijk. Daarom vind ik pickups en playertopoint wel handig omdat er niet echt een limiet aan zit, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.