Mirrrr Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Ik was dus niet voor niks de laatste dagen weer op het forum.. Er was een reden voor en wel deze: Ik weet dat hij te groot is voor het forum maar het was ook meer weer eens proberen nadat ik een jaar lang photoshop niet aangeraakt hebDus graag uw commentaar Typo bewerkt speciaal voor Robert omdat hij pijn in zijn ogen kreeg Bewerkt: 13 augustus 2009 door Mirrrr Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Nou carmen's reet krijgt van mij een 10/10 Reageren
Mirrrr Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Nou carmen's reet krijgt van mij een 10/10 Looooool en haar gezicht op deze pic Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Je siggie is smooth, strelend voor het oog (zachte kleuren enzo) en de lichtval komt mooi naar voren. Je tekst staat misschien een klein beetje ongelukkig daar zo, maar desalniettemin vind ik het een 8/10 waard. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Waar zou jij de tekst neerzetten dan? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Vind de kleuren wel mooi gekozen, vind alleen de pixelstretch aan de zijkanten niet zo passen bij het geheel ^^. Voor de rest vind ik je lettertype wel goed alleen de plaatsing niet door de pixelstretch.. ik zou hem dus meer rechts plaatsen. Vind hem wel netjes, vind je huidige sig wel mooier ^^ Reageren
Mirrrr Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Vind de kleuren wel mooi gekozen, vind alleen de pixelstretch aan de zijkanten niet zo passen bij het geheel ^^.Voor de rest vind ik je lettertype wel goed alleen de plaatsing niet door de pixelstretch.. ik zou hem dus meer rechts plaatsen. Vind hem wel netjes, vind je huidige sig wel mooier ^^ Mijn huidige sig is alleen niet door mij gemaakt maar door een geniale designer Die heeft hem als cadeautje voor mij gemaakt Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Haha, Mirrrr, ik begon je hier al een beetje te missen. De lichtval komt mooi naar voren in je sig. De kleuren zijn goed gekozen. Alleen zoals eerder is aangegeven vind ik de tekst bij de pixelstretch niet mooi geplaatst. Ik had de tekst rechtsonder de render gezet. Je render is goed ingeblend en een border om het af te maken. Ik geef je een 8. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik vind alles goed maar de tekstkleur is een beetje mis vind ik. 8/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Mooie, hele mooie graphic, echt te perfect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.