Galiorix Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Er moet sowieso een nieuwe voeding in, want die er nu in zit is sowieso geen a-merk voeding en daarnaast is hij ook niet krachtig genoeg. Ik zou nog even wat extra geld zien te sparen en dan meteen een goede voeding nemen bij je videokaart . Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Nah, dan zou ik deze nemen:http://www.azerty.nl/0-971-207498/palit-ge...250-grafis.html 1 Gig geheugen, samen met die Q6600 wordt dat een mooie setup voor IV en toekomstige games. Waarom zou je in vredesnaam voor die rebranded zooi gaan? Die kaart gaat in principe al 3 generaties mee, je kan veel beter voor een kaart van ATi gaan, die presteren sowieso toch beter en die hebben net zo goed 1gig versies... Ik heb beiden kaarten gehad. Eerst een HD4850, welke problemen kreeg zodra ik AA inschakelde, deze is retour gegaan. Daarvoor in de plaats heb ik een GTS250 gekocht. En de GTS250 is toch wel merkbaar sneller hoor. Waar de HD4850 in GTA IV aan zijn max zat, kun je met de GTS250 de schuif balkjes nog wat omhoog doen. Ook in Crysis presteerd de GTS250 beter dan de HD4850. De GTS250 zit qua prestaties tussen de HD4850 en HD4870 in. Rebranded of niet, het is nog steeds een prima kaart voor de normale gamer. Dus ik raad hem aan om voor de GTS250 te gaan. Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik heb beiden kaarten gehad. Eerst een HD4850, welke problemen kreeg zodra ik AA inschakelde, deze is retour gegaan. Daarvoor in de plaats heb ik een GTS250 gekocht. En de GTS250 is toch wel merkbaar sneller hoor. Waar de HD4850 in GTA IV aan zijn max zat, kun je met de GTS250 de schuif balkjes nog wat omhoog doen. Ook in Crysis presteerd de GTS250 beter dan de HD4850. De GTS250 zit qua prestaties tussen de HD4850 en HD4870 in. Rebranded of niet, het is nog steeds een prima kaart voor de normale gamer. Dus ik raad hem aan om voor de GTS250 te gaan. Toch presteerd een 4870 zeker wel beter dan een GTS250. De GTS250 presteerd inderdaad wel beter in Crysis, maar dat komt omdat Crysis gewoon beter geoptimaliseerd is voor nVidia kaarten. Over het algemeen is de GTS250 net iets beter dan de 4850, maar de verschillen zijn vaak heel klein. Reageren
rico133 Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) Ik denk tot ik nog ff doorspaar. en dan haal ik me die voeding + een ati 4870 lijkt jullie dat een goed iedee ps is het nu moeilijk om een voeding te instleren? Bewerkt: 15 augustus 2009 door rico133 Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) Ik denk tot ik nog ff doorspaar.en dan haal ik me die voeding + een ati 4870 lijkt jullie dat een goed iedee ps is het nu moeilijk om een voeding te instleren? Nee, is niks aan. Als je een beetje nadenkt tijdens het uitbouwen van je vorige voeding, kan je makkelijk de nieuwe weer installeren. Logisch gezien moet je eerst je computer uitzetten, de voeding uitzetten en eventueel de kabel eruit en als de computer van het stroomnet afgesloten en je wilt meteen beginnen, moet je nog even op de aan en uit knop drukken, de computer zal dan heel kort tot leven komen en dan meteen uitvallen (dit kan geen kwaad, dit zorgt ervoor dat er geen stroom meer in het systeem zit). Daarna moet je gewoon de verschillende aansluitingen los maken. Bewerkt: 15 augustus 2009 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.