mosweg Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik wou doen dat als je een item koopt dat er dn in een .txt word opgelsagen het vorige aantal -1. Ik had dit maar het werkt niet. ook krijg ik de zin test niet die ik zonder dini_inset wel krijg: if(strcmp(cmd, "/buylock", true) == 0) { new str[128]; new price1; price1 = dini_Int("/PropertySystem/Pricelist/247.txt", "Lockp"); new amount1; amount1 = dini_Int("/PropertySystem/Pricelist/247.txt", "Locka"); if(PRID[playerid] == 1){ if (GetPlayerMoney(playerid) < price1){ if (amount1 == 0){SendClientMessage(playerid, 0x99FF66AA, "This item is out of stock");} else { new it; it = amount1-1; dini_IntSet("/PropertySystem/Pricelist/247.txt", "Locka", it); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "test!"); } } } return 1; } Kan iemand me helpen om als je /buylock typt dat amount1 -1 gaat?? Reageren
Sandra Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik wou doen dat als je een item koopt dat er dn in een .txt word opgelsagen het vorige aantal -1. Ik had dit maar het werkt niet. ook krijg ik de zin test niet die ik zonder dini_inset wel krijg: if(strcmp(cmd, "/buylock", true) == 0) { new price1; price1 = dini_Int("PropertySystem/Pricelist/247.txt", "Lockp"); new amount1; amount1 = dini_Int("PropertySystem/Pricelist/247.txt", "Locka"); if(PRID[playerid] == 1){ if (GetPlayerMoney(playerid) < price1){ if (amount1 == 0){ SendClientMessage(playerid, 0x99FF66AA, "This item is out of stock"); } else { amount1--; dini_IntSet("/PropertySystem/Pricelist/247.txt", "Locka", it); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "test!"); } } } return 1; } Probeer dit eens Reageren
mosweg Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Bedankt, ik had ook iets verkeerd gedaan het moest zijn > in plaats van <. Als ik dat toen had veranderd had hij denk ik ook niet gwerkt maar met jouwn manier en de > werkt hij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.