Fujitsu-Siemens-Amilo-2009 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Hey guys, Weet een van jullie hoe je ZModeler installeert? Liefs Chief Reageren
ikt Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Hey guys,Weet een van jullie hoe je ZModeler installeert? Liefs Chief Zeeeekers. Download zmodeler Pak de map uit in een map, maakt niet uit waar. Klaar. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Waar download je hem? Reageren
Beagle Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Als je even Google't, vond je dit. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik gebruik geen google Reageren
.Senne Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 De gratis versie: http://www.zmodeler2.com/files/zmodeler2.zip De betaalde versie maar dan illegaal: http://tinyurl.com/illegalcopyofzmodeler Reageren
Fujitsu-Siemens-Amilo-2009 Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2009 Hey, Als ik op de link van de betaalde versie klik krijg ik youtube. Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Hey,Als ik op de link van de betaalde versie klik krijg ik youtube. dat was ook de bedoeling iedereen weet dat je neit over illegale dingen mag praten op het forum. Je kunt zelf ook google gebruiken. jij gebruikt geen google, dus omdat jij te lui bent om even een paar woorden in te typen(wat dit topic overbodig maakt) moeten wij het even voor je gaan doen? gebruik de volgende keer aub zelf even google, want dit is gewoon het toppunt van luiheid. Reageren
Fujitsu-Siemens-Amilo-2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Hey, ik ben degene die altijd zoekt op google maar geen zin heb om op niet bekende site's te gaan kijken. Vooral omdat ik geen virusscanner heb. & ik kijk met nog meer zoek machines zoal Bing/Live, Ilse. Dus wat zeg je dat ik niet zoek op youtube. Reageren
Beagle Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Hey, ik ben degene die altijd zoekt op google maar geen zin heb om op niet bekende site's te gaan kijken.Vooral omdat ik geen virusscanner heb. Als je niks download van een webpagina kan je niks gebeuren.. Maar je punt is? Verdediging tegen Wesley123 of weet je nog steeds niet waar je Zmodeller kan downloaden? Reageren
Fujitsu-Siemens-Amilo-2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ten eerste, Ik gebruik zoek machines. En ik heb hem al gevonden via Vuze. Geen problemen meer. Liefs Chief/Fujitsu-Siemens-Amilo-2009 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.