Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey Guys,

Ik zoek al een tijdje een high quality mod voor mijn Vice City aangezien het wel mooier kan en mijn computer het ook wel aankan. Weet iemand er eentje? ( Het liefst met een Auto Installer )

See you in the future...

Or the past

Geplaatst:

Wat voor systeem heb je precies? Als je een fatsoenlijke quad core en een goede videokaart hebt in combinatie met 2gb of meer internet geheugen, raad ik de ENB series mod aan voor GTA Vice City. Klik!

Geplaatst:
Wat voor systeem heb je precies? Als je een fatsoenlijke quad core en een goede videokaart hebt in combinatie met 2gb of meer internet geheugen, raad ik de ENB series mod aan voor GTA Vice City. Klik!

Ik heb de ENB Series voor VC geïnstalleerd, maar het maakt het spel enorm lelijk hoor. Kan zijn omdat het de originele instellingen zijn, maar ik ga niet al die dingen verzetten.

BV_1993

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb de ENB Series voor VC geïnstalleerd, maar het maakt het spel enorm lelijk hoor. Kan zijn omdat het de originele instellingen zijn, maar ik ga niet al die dingen verzetten.

BV_1993

kan je me vertellen hoe je het instaleert ik wil gta vice city namelijk ook in hd :puh:

alvast bedankt :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...