Jump to content

Muis bij aimen, veranderd camerastand

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb GTA SAN ANDREAS al 2 keer uitgespeeld, maar wilde graagde thrill nog eens meemaken, dusweer installeren en spelen maar. Alles loopt soepel op mijn game pc maar er is toch iets markants: als ik te voet van plan ben iemant te gaan beschieten en ik klik op mijn rechtermuisknop om te aimen dan veranderd de camerstand en zie ik me zelf van boven af, dan moet ik beeld weer goed zetten en dan pas kan ik schieten, dit was nooit zo volgens mij en het kost mij teveel tijd om soepel in het rond te schieten. Ik heb al diverse dingen geprobeerd aan de hand van dit forum. Heb compatibiliteit al veranderd, mouse sensetivity etc. Maar niks helpt, enige verschil met eerder is dat ik vista ultimate draai en dat ik de game gepatched heb. Wie kan mij helpen, ik heb al diverse topics gelezen maar kom het probleem nergens tegen, na googlen wel bij engelstalige sites maar geen oplossing. Wie kan hulp bieden?

Geplaatst:

Het verwijderen van GTA_SA.SET, die zich bevind in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files, kan nog wel eens helpen.

En bedoel je met

Heb compatibiliteit al veranderd,

Dat je het spel als Administrator uitvoert? Zoniet, zorg dat je dat wel doet ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...