deaconh Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Hey, ik heb een playstation 2 met gta san andreas. Nu wil ik een gangterrorium overnemen maar het lukt niet! Dat is het plaatsje bij Verona Beach, ik heb al meer dan 5 doodgeschoten, kan dat pas na een bepaalde missie ofzo? Ik heb ook al op wikigta gekeken, maar ik werd er niet veel wijzer op :$ Misschien wil iemand het me goed uitleggen? Alvast hartikke bedankt! Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Als je de territorium ziet met kleuren op de map, via het menu dan kan je ze overnemen. Maar je moet drie "waves" overleven. De eerste keer komen er een paar, tweede keer komen er meer en de derde keer nog meer. Als je ze alle drie hebt overleeft en allemaal dood hebt geschoten, krijg je een melding onderin je scherm. This hood is yours. Je krijg sowieso een melding als je 1 "wave" hebt overleeft. Veel Succes Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Je komt voor het eerst in aanraking met deze gebieden in de missie Doberman. In die missie moet je in opdracht van Sweet Glen Park overnemen van de Ballas. Deze optie blijft maar een bepaalde tijd beschikbaar, want als je de missie The Green Sabre gespeeld hebt, dan verdwijnen de gebieden en kan je ze dus niet meer overnemen. Maar wees niet al te droevig, als je de verhaallijn verder speelt, dan kom je aan bij de missie Home Coming. Vanaf dan kan je gewoon alle gebieden veroveren zonder dat ze je bij een bepaalde missie worden afgenomen. Reageren
deaconh Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) Als je de territorium ziet met kleuren op de map, via het menu dan kan je ze overnemen.Maar je moet drie "waves" overleven. De eerste keer komen er een paar, tweede keer komen er meer en de derde keer nog meer. Als je ze alle drie hebt overleeft en allemaal dood hebt geschoten, krijg je een melding onderin je scherm. This hood is yours. Je krijg sowieso een melding als je 1 "wave" hebt overleeft. Veel Succes Jaa, maar ik zie geen kleuren op de map, over mijn levens hoef ik geen druk om te maken, ik heb 12 medic mission's gehaalt. En ik heb een minigun. Dus dat is geen probleem, maar die kleuren, en ik heb gehoort dat je een rood stuk op de radar moest zien? Misschien ligt het aan mijn spel of playstation maar, idontknow O ja, en Jesper, je bedoelt dus gewoon dat je eerst die missie Doberman ofzo moet doen? En van wie is die missie en waneer? Bewerkt: 14 augustus 2009 door deaconh Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Als je de kleuren NIET ziet, dan kun je ze niet overnemen. Je krijg de missie Doberman van Sweet. En je beginpunt is bij de Ammu-Nation in Market (LS) Reageren
Doggi Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) klik edit wu-zi-mu was me voor Bewerkt: 14 augustus 2009 door boostboy Reageren
deaconh Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 klik edit wu-zi-mu was me voor Oww jammer, ik wou het zo graag, maar ik ben nu bij de missie: Life's a beach ofzo? Dan moet ik die boek stelen, en dan die missie doberman, maar dan dansen ik moeilijk, maar in ieder geval: hééééééél erg bedankt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.