Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Heey hallo allemaal. ik wil mijn eerste auto Mod erin gaan zetten: Premier Alleen weet ik nu niet wat ik moet doen. Ik heb Winrar en de IMtool voor vice city al gedownload alleen hoe moet ik verder Ik moet trouwens de Washington vervangen. Reageren
Beagle Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Download de mod, pak het uit en kijk in de readme hoe je de mod moet installeren. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Download de mod, pak het uit en kijk in de readme hoe je de mod moet installeren. Uitpakken en de Readme lukken wel Alleen weet ik niet waar ik de autobestandjes kan vinden. Reageren
Nissan Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Meestal in dezelfde map . Of de auto die je wil veranderen? Zoek dan in de IMG tool met het woord Washington . Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Het lukt me nog steeds niet. Ik behoud gewoon de saaie Washington. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.