Scarface92 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Sup. Ik vroeg me af hoeveel Nederlanders je bent tegengekomen in het spel. Ik 1x en het was een vrouw die ''Nee nee niet vechten'' schreeuwde op zo'n raar accent. Het lijkt wel zeldzaam te zijn aangezien ik ze nooit meer tegen kom. Hier zo'n filmpie voor de mensen die het niet begrijpen. Reageren
Dvt Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Zo ver ik weet is er maar eentje. En die stem wordt gebruikt voor verschillende peds... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 ik ben het pas 2x tegengekomen. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 ik zie ze steeds bij het blijheidsbeeld. maar dan zegt ze wel in ies in het engels ze zegt: ''i come from holland you take a picture of me?'' Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ja, ik ben ze eigenlijk nog nooit tegengekomen , wat jammer, had altijd wel grappig kunnen zijn . Reageren
Crypteq Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb even snel een kijkje genomen in de audio bestanden. Wat ik zo snel kon vinden waren 2 audio bestanden (in 1 bestand) waarin Nederlands werd gepraat(kunnen er ook nog meer zijn). Het is maar 1 bestand, dus al meerdere peds nederlands praten gebruiken ze inderdaad maar 1 en dezelfde stem. Maar ik heb ook Duitse gevonden, en die lijken soms veel op elkaar , zoals: - "ein Auto" - "My fout" - "Crimineel" - "Jesus Christus" Bewerkt: 14 augustus 2009 door BC7 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik 1 of 2 keer. Dat was bij het vrijheidsbeeld. Reageren
Raalte86 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) Ik heb even snel een kijkje genomen in de audio bestanden. Wat ik zo snel kon vinden waren 2 audio bestanden (in 1 bestand) waarin Nederlands werd gepraat(kunnen er ook nog meer zijn). Het is maar 1 bestand, dus al meerdere peds nederlands praten gebruiken ze inderdaad maar 1 en dezelfde stem. Maar ik heb ook Duitse gevonden, en die lijken soms veel op elkaar , zoals: - "ein Auto" - "My fout" - "Crimineel" - "Jesus Christus" klinkt niet echt duits die laatste 3 EDIT: Ojah, welk bestand is dat dan???? Bewerkt: 14 augustus 2009 door Raalte86 Reageren
Nissan Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 - "ein Auto" - "My fout" - "Crimineel" - "Jesus Christus" - ''Ga weg!'' - ''Niet vechten!'' - ''Scheiße'' Reageren
Raalte86 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Dat Crimineel en jesus christus. is dat duits of NL??? lijkt mij NL My fout??? engels-NL?????? Reageren
GTAJoel Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ha! wel grappig dat rockstar dat zo heeft gemaakt! Reageren
jordib12 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 lol! ik heb het nog niet tegen komen, zeldzaam zeker? Reageren
-Stan- Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik heb het een paar keer gehoord maar dan allemaal met dezelfde stem. Ik hoor heel veel verschillende talen bij het statue of happines . Reageren
cripsleader Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 (bewerkt) echt zo noob XD het is gewoon het systeem wat de stemmen uitkiest tis dus neit dat je op 1 plek en 1 iemand in het spel dat zeg zoals gta sa, soort simulator zo kun je het zien ik akn gta IV op zn hoogst spelen facking mooi vind alleen die little jackob kut met zn graf stem Bewerkt: 15 augustus 2009 door cripsleader Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 - "ein Auto"- "My fout" - "Crimineel" - "Jesus Christus" - ''Ga weg!'' - ''Niet vechten!'' - ''Scheiße'' is het niet:nee nee niet vechten! inplaats van niet vechten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.