Wienish Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik heb even snel een kijkje genomen in de audio bestanden. Wat ik zo snel kon vinden waren 2 audio bestanden (in 1 bestand) waarin Nederlands werd gepraat(kunnen er ook nog meer zijn). Het is maar 1 bestand, dus al meerdere peds nederlands praten gebruiken ze inderdaad maar 1 en dezelfde stem. Maar ik heb ook Duitse gevonden, en die lijken soms veel op elkaar , zoals: - "ein Auto" - "My fout" - "Crimineel" - "Jesus Christus" Heil Hitler heb ik eens in Bohan gehoord.. Maar nederlandse peds, je hebt dat "Nee Nee asjeblieft niet vechten" en "Ga weg" ofzoiets voor zover ik weet. Reageren
Raalte86 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Heil Hitler heb ik eens in Bohan gehoord.. Denk niet dat R* dat erin heeft gezet. Lijkt me iets TE hard. Zelfs voor GTA Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Heil Hitler heb ik eens in Bohan gehoord.. Denk niet dat R* dat erin heeft gezet. Lijkt me iets TE hard. Zelfs voor GTA Idd. Je zal het wel verkeerd gehoord hebben dan. Zo'n uitspraken zijn verboden op straat dus waarom niet in een game. Reageren
Milanovski Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik heb het nog niet meegemaakt. Ik wist niet een dat het kon. Ik heb er ook niet echt op gelet ofzow... Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Ga dan eens wandelen in plaats van in je auto overal heenscheuren dan hoor je verbazende zinnen.. Ook in het Engels, trouwens. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Hier is een filmpje van een nederlandse toerist het is gemaakt door Iscariah: Je moet skippen naar 0:26. Reageren
jordib12 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 ja, als je ze bijna omver rijdt zeggen ze al groffe dingen, heb alleen nog geen nederlandse toeristen tegengekomen? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Meer wandelen, meer met de Metro, minder rijden. Het helpt! Reageren
Nissan Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Zo'n uitspraken zijn verboden op straat dus waarom niet in een game. Omdat het GTA is... En er lopen op straat ook mensen die dat (nog steeds) zeggen hoor. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Dit zijn de enigste dingen dat Nederlandse toeristen zeggen: - Nee! Nee, Alsjeblieft niet vechten! - Ga weg! - Clumsy. - I'm just a tourist. Laatste twee zijn met een Nederlands accent. Reageren
Raalte86 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Dit zijn de enigste dingen dat Nederlandse toeristen zeggen:- Nee! Nee, Alsjeblieft niet vechten! - Ga weg! - Clumsy. - I'm just a tourist. Laatste twee zijn met een Nederlands accent. Als je de tourist uit een auto trekt is er een kans dat ze "This car is just a rental" zegt met getzelfde accent als Clumsy en I'm just a touist. Reageren
siwes Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 lowl op et eind zij iemand: i hope i'll see an headless tourist ofzoiets (ik hoop dat ik een tourist zonder hoofd zie) Reageren
ricksofficial Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Waarom is dit eigenlijk, waarom praat die nederlands? Reageren
Michael Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 (bewerkt) Waarom is dit eigenlijk, waarom praat die nederlands? Rockstar Games vind het leuk om zulke dingen te maken. Net als dat Russische mensen in GTA IV, soms ook zulke teksten zegt en Russische opmerkingen maken, in onder ander Hove Beach. Wellicht is het misschien niet nodig om te weten, maar het is niet gewaardeerd om topics waarvan de laatste keer in 2009, of een andere jaargetal weer omhoog te halen.. Just saying. Bewerkt: 12 november 2013 door Extreem Reageren
Venzio Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Het is meer omdat NY (Liberty City) een échte toeristenstad is; hier vind je veel verschillende culturen en talen. Rockstar probeert met Liberty City New York na te bootsen en dan horen toeristen daar ook bij. Maar als het iets kan toevoegen dan maakt dat niet zo uit, dit zie ik niet als onnodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.