studio dewolf Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik wil Clarence laten leven maar het lukt niet. Ik weet niet hoe moet ik doen en welke toets moet ik drukken voor praten. Ik zie blauwe pijl boven hem dus ik druk op L1 maar toch wordt hij doodgeschoten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Als je Clarence wilt laten leven moet je gewoon weglopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Als je Clarence wilt laten leven moet je gewoon weglopen. weg lopen van het gebouw maar ik zou hem doden als je hem zou laten leven hij komt terug als random character en lokt je in een val Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.