Jump to content

PS3 DualShock 3 controller openmaken

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey,

Ik heb net nog maar een week een DualShock 3 controller van Sony en nu blijft de O-knop in de controller hangen, kan ik dus de controller openmaken om te kijken om er vuil in is gekomen?

GTA Monster

Geplaatst:

Openmaken is een optie, maar ik denk at je garantie er wel gelijk mee weg is. Ik had naar de winkel gegaan en kijken wat hun er aan/willen doen en helpt dat niet kan je hem zelf altijd nog open schroeven.

Geplaatst:

Zit geen garantie op, is van bol.com ;)

In België verkopen ze hem niet, achterstands winkels...

Geplaatst:

Wacht even!

Je hebt er als het goed is gewoon garantie op. Je moet 'm niet open maken, dan is je garantie bijna zeker weg. Bel Bol.com, en dan misschien opsturen naar Sony Nederland. Dan krijg je als het goed is gewoon een nieuwe terug. Dus niks aan openmaken. Ik heb dat ook gedaan, garantie weg :( Gelukkig heeft mijn pa daar genoeg connecties dus dat maakte voor 1 keer niet zo veel uit.

Geplaatst:
Mooi, nu wat voorzichtiger zijn met je controller + cola. :puh:

ja he, nadat ik jou bericht had gelezen ging ik wat fanta drinken en toen kwam dat er over, en dat plakt nog harder, nu werkt het d-pad niet meer :ch:

Geplaatst:
Mooi, nu wat voorzichtiger zijn met je controller + cola. :puh:

ja he, nadat ik jou bericht had gelezen ging ik wat fanta drinken en toen kwam dat er over, en dat plakt nog harder, nu werkt het d-pad niet meer :ch:

Nu gewoon bol.com maar eens bellen :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...