GTA Monster Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ey, Ik heb net nog maar een week een DualShock 3 controller van Sony en nu blijft de O-knop in de controller hangen, kan ik dus de controller openmaken om te kijken om er vuil in is gekomen? GTA Monster Reageren
Rullez Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Openmaken is een optie, maar ik denk at je garantie er wel gelijk mee weg is. Ik had naar de winkel gegaan en kijken wat hun er aan/willen doen en helpt dat niet kan je hem zelf altijd nog open schroeven. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Zit geen garantie op, is van bol.com In België verkopen ze hem niet, achterstands winkels... Reageren
GTA Monster Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 filmpje laad niet, zoals gewoonlijk bij youtube Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Wacht even! Je hebt er als het goed is gewoon garantie op. Je moet 'm niet open maken, dan is je garantie bijna zeker weg. Bel Bol.com, en dan misschien opsturen naar Sony Nederland. Dan krijg je als het goed is gewoon een nieuwe terug. Dus niks aan openmaken. Ik heb dat ook gedaan, garantie weg Gelukkig heeft mijn pa daar genoeg connecties dus dat maakte voor 1 keer niet zo veel uit. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 is opgelost, met een lege airbrush stick de cola die er tussen zat weg gespoten. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) Mooi, nu wat voorzichtiger zijn met je controller + cola. Bewerkt: 14 augustus 2009 door GTAGijsso Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2009 Mooi, nu wat voorzichtiger zijn met je controller + cola. ja he, nadat ik jou bericht had gelezen ging ik wat fanta drinken en toen kwam dat er over, en dat plakt nog harder, nu werkt het d-pad niet meer Reageren
XTR17 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 Mooi, nu wat voorzichtiger zijn met je controller + cola. ja he, nadat ik jou bericht had gelezen ging ik wat fanta drinken en toen kwam dat er over, en dat plakt nog harder, nu werkt het d-pad niet meer Nu gewoon bol.com maar eens bellen Reageren
GTA Monster Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 neh, business plan maken voor strips, overvliegen naar Japan en het dan aan Son overhandigen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.