Mirrrr Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Een belofte van een jaar geleden...Rates? Thanks Reageren
-Stan- Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Wel een mooie vrouw maar ik vind de achtergrond niks . 6/10 Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Idd de achtergrond vind ik ook niet veel. Het is precies zo wazig. 6/10 Reageren
.NightFlower Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik stoor mij anders helemaal niet aan de achtergrond. Zo te zien heb je de nadruk op de render gelegd, staat prima De wazige achtergrond is op deze manier lekker rustig gehouden en de kleuren idemdito, daar is dus verder niets op aan te merken. Verder heb je de render wat gesmudged (als ik het zo goed schrijf ), wat weer mooi aansluit op de rest van het plaatje. Compleet en toch niet té druk. De plaatsing van de tekst staat perfect zo, alleen is het naar mijn gevoel iet wat standaard. Maybe dat een Clipping Mask over de tekst een leuk resultaat geeft? Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Verder heb je de render wat gesmudged (als ik het zo goed schrijf ), wat weer mooi aansluit op de rest van het plaatje. Compleet en toch niet té druk. De plaatsing van de tekst staat perfect zo, alleen is het naar mijn gevoel iet wat standaard. Maybe dat een Clipping Mask over de tekst een leuk resultaat geeft? Het is een stock :$ Ik heb geen smudge gebruikt alleen filters en blurs Reageren
.NightFlower Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 (bewerkt) Het is een stock :$ Ik heb geen smudge gebruikt alleen filters en blurs Haha oke. Naja de rechter kant van het haar, lijkt alsof het is gesmudged. Maargoed het resultaat mag er zeker wezen @Hieronder dat zou kunnen ja Bewerkt: 14 augustus 2009 door .NightFlower Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2009 Denk dat dat de ocean ripples zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.